wanneer menstruatie?

hey meiden,

Zijn er al die voor het eerst weer een menstruatie gehad hebben? Zo ja hoe veel weken was dat na de bevalling. Ik zit nu op bijna 5 weken en bij de eerste was ik al ongi 4 weken na de bevalling, ben dus even benieuwd wat een beetje normaal is!

Liefs

ik ben nog niet ongesteld geweest en zit er ook nog niet echt op te wachten ben blij dat het vloeien van de bevalling over is...maar ben wel nieuwsgierig wanneer het komt dan kan ik ook ongeveer beetje rekening mee houden....

Ik weet het niet zeker. Het vloeien was een paar dagen over en toen had ik opeens veel donker bloed, voor 2 dagen. En nu is alles over.... Dit was na 5 weken ongeveer.

Ik was na 6 weken weer ongesteld, vloeien was net afgelopen. Maar het duurde maar 4 dagen. Heb hier een paar berichten terug ook al over geschreven.
Ben wel benieuwd of de regelmaat er gelijk terug in is.

Inderdaad, bij de 1e wou het niet komen...
Heel veel last van gehad, wel een maand een opgezette buik en koorts.
Was toen wel 10 á 11 mnd erna.
Ook bv gegeven dik 9mnd en even afgekolft.

Hoi,
Ik hoop toch niet dat ik zo snel weer ongesteld word, het vloeien is nog niet eens over! Wel hoor ik dat je met het marena(sorry weet niet hoe je t schrijft) spiraal helemaal niet meer ongesteld word. En dat je die ook al snel na de bevalling kan laten plaatsen. Wie heeft hier ervaring mee?
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan