wanneer merk je dat je zwanger bent?

A

Anoniem

Guest
ola,ik kan nog niet zwanger zijn denk ik?maar hoe merk je dat je het bent?

Ik merkte het als eerste met hardlopen. Mijn borsten deden ineens pijn, nog nooit eerder gehad. Vervolgens merkte ik het eigenlijk nergens aan; alleen later aan vergeetachtigheid (verder geen pijntjes of misselijkheid gehad gedurende de hele zwangerschap).
Groeten, Pien

Hoi hoi  voor mij is de enige manier om het te weten nog maar een positieve test. Ik heb alle kwaaltjes al gezien en gevoeld alvorens ik alsnog elke keer ongesteld werd, dus daar geloof ik niet meer in. Sorry.

P.S. Wat een geluksvogel, Pien, waar kan je daarvoor tekenen?

hallo,

ik voelde helemaal niets... tot 3 dagen na dat ik getest had. ben nou veel misselijk en heb af en toe last van mijn borsten..

gr.

Hey.

Heb heb   bij mijn vorrige zwangerschap  geen  zwangerschapsverschijnselen gehad, dus we waren ook zeer verrast dat ik zwanger bleek te zijn.
Ik gun iedereen dat geluk, dat is nog eens heeeeeerlijk genieten van je zwangerschap.

Groeten van Miena

Hallo,
Ik merkte het als eerste aan mijn borsten. Die werden behoorlijk pijnlijk. En ik was vreselijk moe.
Gr, Heike

hallo

toen wij voor ons eerste kindje gingen was ik er niet zo mee ( op dat moment ging  een vriend van ons scheiden en zat tijdelijk bij ons in)  ben er toen ook eigenlijk per toeval achter gekomen.
ik had dan ook geen kwaaltjes.
maar op een gegeven monent zat ik op mijn werk in de pauze en het brood kreeg ik met geen mogelijkheid weg ik had totaal geen trek hierin.
mijn collega zei toen voor de grap ben je niet zwanger en ik voluit zei nog nee.
maar toen ging er een lichtje branden en toch maar is getest en ja hoor  ik bleek wel zwanger te zijn.
we zijn nu bezig voor een 2e en zitten nu in de 3e ronde.
ik weet wel dat ik hier is af en toe kijk maar me er weer niet zo mee bezig hou.vorige maand was ik 9 dagen overtijd en liep echt te stressen maar toen ik na dag 8 getest had en die nega was heb ik het naast me neer gelegt en ja hoor dag later waren de  aanwezig.
ik weet nu wel hoe meer je er mee bezig bent hoe meer mijn lichaam me voor de gek houdt
maar nietemin zo denk ik erover maar wens toch iedereen die hier is snel zwanger te zijn.

groetjes P_E_S

Terug
Bovenaan