Wanneer misselijk en wanneer genoeg hcg om te meten?

Ik heb een dochter van nu 6 maanden. en ben sinds een paar dagen misselijk. dezelfde misselijkheid als bij mijn dochter.
precies hetzelfde soort misselijk als bij Nooya in t begin.
wij hebben de laatste tijd met condoom gevreeen maar (sorry voor de details) alleen condoom om op t laatst zeg maar....dus ja ik zou zwanger kunnen zijn.
Ik heb vandaag getest maar was negatief.
ik zit nu in mn geheugen te graven en volgens mij heb ik bij Nooya heel in t begin toen ik ook misselijk was een weekje ofzo ook een test gedaan. eerst een paar keer negatief getest toen....
kan het zijn dat ik net als toen misschien heel vroeg in de zwangerschap al misselijk ben en dat er dan nog niet genoeg hcg is om positief te testen of heb je gelijk vanaf de bevruchting genoeg hcg?
weet iemand hier meer van?
niet dat ik nou zo graag gelijk weer zwanger hoop te zijn hoor maar vind onzekerheid gewoon niks en snap mn misselijkheid niet. en ook ben ik niet ongesteld geweest....
Groetjes
 
Het zou kunnen. Als je toen ook negatief testte kan het weer zo zijn. Een paar dagen wachten en opnieuw testen.
 
Ja zou kunnen natuurlijk, je kunt van voorvocht idd ook gewoon zwanger raken!
Normaal is je hcg niveau op de dag dat je menstruatie normaal begint hoog genoeg om te meten, maar als je nog wat wisselend menstrueerd kan daar ook al verschil in zitten, ik zou over een week gewoon nog eens testen!
Groetjes
 
Bij mijn eerste was ik al 6 weken zwanger voor de test positief aangaf, bleek na de echo. Had daarvoor al 3 testen gedaan die negatief bleken. Dus volgens mij kan het hcg hormoon zich wel later kenbaar maken. (volgens mij bij een 2de weer sneller)
 
Terug
Bovenaan