Wanneer misselijk?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje: weet iemand misschien wanneer je misselijk kan worden? Wij zijn afgelopen weekend begonnen met temperaturen en zijn de afgelopen weken flink aan het klussen geweest. Vanochtend werd ik met een lichte ongipijn wakker en misselijkheid. Mijn temperatuur was wel hetzelfde. Kan dit een innesteling zijn of gaat dan je temperatuur ook omhoog of misschien omlaag? Wie kan me hier antwoord op geven?

Groeten Westie

Hoi Westie,

ik ben nu voor de tweede keer zwanger, en bij de eerst kwam het pas na de 9de week en duurde de hele zwangerschap...bah
En bij de tweede de 6de week en duurde gelukkig maar tot de 13e week

Je moet alleen wel in de gaten houden dat je helemaal NIET misselijk hoeft te worden...sommigen voelen niks en anderen zijn weer hondberoerd...

Kijk anders eens op www.kindjeopkomst.nl

Succes verder!!

Groetjes Valerie

Hoi Westie,

Een jaar geleden wist ik nu net een paar dagen  dat ik zwanger was.  De dagen voor de test was ik al wel de hele dag wat misselijk, niet heel erg.  Maar dat  was begonnen na mijn NOD. Ik heb lang getemperatuurd, het heeft bij ons 2 jaar geduurd voor ik zwanger was.  Bij mij steeg de temperatuur een dag of 2 na m'n eisprong (ik voelde de eisprong meestal).  

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes en sterkte met wachten.

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan