Wanneer moet het hemeltje weggehaald worden?

Hallo meiden!

Wanneer moet eigenlijk het hemeltje weggehaald worden boven het ledikantje? Ons meisje is nu bijna 6 maanden, en ze wordt steeds beweeglijker in bed. Wanneer hebben jullie het hemeltje weggehaald?

Groetjes van Elly

Wij hebben het hemeltje weggehaald toen we het vermoeden kregen dat onze zoon met zijn handjes het doek kon gaan vastpakken. Ik weet niet meer precies met welke leeftijd dat was.
Ik denk dat je het hemeltje weg moet halen als je je zorgen gaat maken of het allemaal nog wel veilig genoeg is.  

Groetjes!

Wij hadden geen hemeltje op het bed, maar een klamboe. We hebben hem weggehaald toen ze met haar vingertjes eraan begon te peuteren. Dat was trouwens pas toen ze in een gewone slaapzak sliep. Ze heeft namelijk tot 11 maanden ingebakerd gelegen.

Hoi,

Wij hebben 'm erafgehaald toen onze zoon 4 maanden was, we kwamen op een morgen z'n kamertje binnen en toen lag-ie op het hemeltje te kauwen! Weg ermee dus zodra ze ernaar kunnen grijpen.

Groetjes,
Line

hoi,

mijn zoontje lag er ook op een ochtend op te kauwen. grappig dat nog iemand anders dat had. wij hebben de hemel gelijk weggehaald, als ze hem te pakken krijgen kunnen ze zichzelf er ook inwikkelen. en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

groetjes monique.

Lijkt me handig om weg te halen als ze inderdaad gaan graaien naar dingen, voor je het weet ligt het bovenop ze( bij sterke baby's). Mijn twee kinderen hebben geen hemeltje(gehad). Ze slapen prima zonder.
Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan