wanneer moet ik klussen

A

Anoniem

Guest
goeie middag damens ik vroeg me af wanneer ik het best kan klussen wil graag weten in welke week me eiresprong is me eerste dag van de laast ong-heid was 20 juli tot 25 juli en sins dien ben ik elke dag bezig met klussen weet niet waarom maar heb der meer behoefte aan dan me man niet alleen omdat ik zwanger wil worden maar heb gewoon vaak zin..........echt raar sorry hebben jullie dat ook dat je soms op 1 dag 3 keer klust

damens bedankt en hoop op een paar eactie van jullie veelliefs danielle dit wordt me 5e rond

Dan is over 3 dagen je eispronge en kunt het beste vanaf 3 dagen ervoor tot 2 erna klussen dan ben je vruchtbaar.kijk anders op www.babybrabbel.nl daar kun je cyclus banner aanmaken die elke dag verspringt en je precies wanneer je vruchtbaar bent en je eitje springt en wanneer je nod er aankomt.
Ik ben ook geen bioloog dat ik dit meteen van je weet, maar had 17e mn eerste dag van laatste menstruatie!!vandaag!
succes meid! x zuus

sorrie is ook nog afhankelijk hoelang je cyclus is!!!!(van mij is 28 dagen)
maar bij zie banner kun je t invoeren en hij berekend het en dan kun je hem op je bureaublad zetten en kunt ook bij www.predictor.nl laten tellen
x zuus

Hoi,

Het is wel lastig om te zeggen wanneer je meest vruchtbare dagen zijn. ik zelf ging er altijd vanuit dat het rond dag 14 was, dus 14 dagen na je eerste ongestelheid dag, maar het deze maand ovulatietesten gebruikt en deze gaf pas op dag 17 aan dat mijn ei er aan zat te komen, dus je weet het nooit? sommige voelen het ook, ik had rond mijn eisprong wat krampjes alsof je ongesteld wordt.
succes ermee en als jullie zo vaak klussen moet het wel goed komen toch?

je kunt ook kijken op www.zwangerschapspagina.nl  we vrijen al jaren verkeerd(topic)

Hoi Dames,

Ik probeer ook zwanger te worden en heb stiekem hoop dat het al gelukt is, maar durf nog niet te testen, morgen misschien.
Je eisprong is in ieder geval 14 dagen voor je menstruatie, dus als je weet hoe lang je cyclus is kun je het uittellen.
Ik ben maar een keer per 2 maanden ongesteld, kun je nagaan hoe lastig dat is...
Maar ook wel fijn, heb ik niet zo vaak van die nukkige periodes,

Heb twee weken geleden met ovulatietest per toeval mijn eisprong ontdekt, en gelijk gereageerd natuurlijk. Nu maar duimen!!!

Oja, ik heb al twee kids van 4 en 2

Groetjes en succes allemaal

Terug
Bovenaan