Wanneer moet ik nu beginnen tellen?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier ben ik nog eens. Ik heb eens een vraagje. Ik moet clomid beginnen slikken op dag 3 van mijn ongi. Maar wat is nu dag 1??? Woensdagnamiddag had ik (sorry voor de details, maar kan het anders niet uitleggen) een tampon in en ik zag daar zo'n minidruppeltje op en en 's avonds opnieuw. Donderdag (gisteren)was het al iets feller, maar nog niet echt om over naar huis te schrijven en vandaag is het nog niet echt meer geworden. Nu weet ik eigenlijk niet wanneer ik moet beginnen tellen. Ik had al gedacht dat ik vanaf gisteren zou moeten beginnen tellen, maar ik wil ook een beetje raad van jullie, wat denken jullie ervan? Kan iemand mij hierover iets meer vertellen?

grtjs,
Bea

Hoi Bea,
Kun je de gyn niet bellen om het na te vragen?
Of de assistente van de gyn, die weet het vast ook wel.
Het begint nu dan gelukkig toch bij je te werken.
Nou ik duim voor je dat het snel goed doorkomt die ongie dan heb je weer wat zekerheid.
Groetjes van Mariska

Hoi Bea,

Bij mij werd gezegd de eerste dag dat je bloed/donkerrode/bruine afscheiding hebt te tellen als dag 1. By the way, waarom heb gebruik je al tampons als je nog niet (echt) ongi bent?! Ze gebruiken als je geen of erg weinig bloedverlies hebt, is helemaal niet goed.

groetjes Jackje

Hoi Jackje,

Ja, ik weet dat tampons niet altijd goed zijn, zeker niet als je nog niet ongi bent. Maar ik kanhet gewoon niet verdragen dat ik een inlegkruisje of maandverband draag. Ik voel me heel onwennig en ik loop elke 5 minuten naar t toilet om te kijken of ik niet aant lekken ben. En ik kan me op niks anders concentreren. Ik voel me gewoon beter met een tampon.
Bedankt voor je reactie.
liefs,
Bea

Terug
Bovenaan