wanneer moet ik testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou ik weet het niet meer... ben dadelijk al 2 jaar bezig met klussen, maar er zit niet echt schot in de zaak. Ben altijd de 28e dag ongi... wat op zich natuurlijk ook wel weer fijn is, want je hoeft nooit lang te twijfelen. Alleen nu, ben 2 dagen overtijd en heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden, zoals anders pijn in de onderrug en strakke buik.
Maar heb ook geen gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn....
wordt er een beetje gek van. Aan de ene kant wil ik testen zodat ik zekerheid heb, aan de andere kant durf ik niet, want als het negatief is dan is de droom over...

weet niet wat ik moet?? nog wachten of testen
ik weet wel dat ik mij misschien zelf voor de gek houd.....

Wie weet trouwens wat je met tarwekiem olie kan doen, voor het geval dat wij volgende maand weer moeten klussen...

groetjes
Just me

Hoi Justme,

Als ik jouw was zou ik testen want als je altijd op dag 28 ongi word dan zou het weleens kunnen zijn dat je..............
Misschien is het ook wel raadzaam om eens  langs  de huisarts te gaan omdat je nu al twee jaar bezig bent, of heb je dat al gedaan? Maar eerst maar eens testen zou ik zeggen!  Succes!

Groetjes Fem(mi)

Hallo,

Ja inderdaad ik zou ook testen als ik jou was. Ik werd ook altijd 28ste dag ongi en voelde de eerste keer ook niks dus zou toch zo kunnen zijn. En de misselijkhioed etc kan ook pas vanaf week 6 beginnen.
Ik duim voor je dat raak is,mag wel na 2 jaar klussen. Succes en ik hoop dat raak is.

Liefs van mij

HELAAS  , heb een test gedaan maar die is negatief....
3 uur later ben ik ongi???? houd mijn lichaam mij nu voor de gek??

weet niet. bedankt dat jullie zo meleven.
Kunnen jullie mij nog even vertellen wat NOD is???

En wat lees ik allemaal over tarwekiem olie en frambozen thee???

Liefs elleke

Terug
Bovenaan