Wanneer moeten jullie weer werken?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wilde er eigenlijk nog niet aan denken, maar ik moet echt over anderhalve week weer beginnen....
Maandag 29 december is mijn eerste werkdag!
Dan is Manoe alweer ruim 13 weken, tjonge wat gaat dat snel!
Wanneer moeten jullie weer aan het werk?

Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe 27-09-2008)

Hoi Michele

Ik zou officieel vandaag weer moeten beginnen, maar gelukkig heb ik er 5 weken vakantie achteraan geplakt en is 20 januari pas weer mijn eerste werkdag!
Thijn is dan 15 weken, ik ben wel bang dat ik er heel veel moeite mee zal hebben om weer te beginnen! Ik werk oop een kinderdagverblijf....dan ga ik dus voor andere kindjes zorgen terwijl ik m'n eigen kindje wegbreng!! Maar ja, we zullen wel zien, nu eerst nog een paar weekjes genieten!

Vindt je het niet vervelend om net voor oud op nieuw weer te beginnen met werken?

Groetjes   Judith

Ik zou ook vandaag weer hebben moeten beginnen. Maar ik had geen zin om tijdens de feestdagen te beginnen, dat zijn zulke rommelige weken op het werk. Gelukkig had ik nog wat vakantie staan en begin ik 5 januari weer. Nieuw jaar, frisse nieuwe start!
Ik zit al vanaf juli thuis, kan me bijna niet meer indenken hoe het is om te werken, Hoop dat ik het nog een beetje kan...!

Groetjes, Irene

Officieel was vandaag mijn laatste dag verlof ....
Maar als in de zorg werkende dame, was dit de kans om eens met kerst vrij te zijn ....
Dus ook ik ga 5 januari weer beginnen! Soms heb ik heeeeel veel zin, en soms heeeeel veel tegenzin ... maar ik denk dat het wel weer goed is!
De overige vakantieuren van 2008 (voordeel van al dat gekots) heb ik verspreid over de zomermaanden, 't leek me dat ik nu wel lang genoeg was thuis geweest.

Liefs,
Anne

hahaha, ik ook 5 januari. Het lijkt wel een trend bij de oktober mama's. Officieel is  vandaag mijn laatste dag verlof, maar heb er lekker vakantie achteraan geplakt! Lekker makkelijk is dat met de wisseling van het jaar. Geen gedoe met contracten en vakantie-uren uitrekenen.

xxx petra

Hallo,

Ik hoef pas te gaan werken als ik daar zelf zin in heb. Ik ben namelijk oproepkracht en dan heb je de luxe om nee te zeggen als ze bellen of ik kan werken.
Natuurlijk ben ik wel van plan om deze maand zo zachtjes aan weer te gaan werken, maar ik kan dus net ze vaak gaan als ik zelf wil. Heerlijk gewoon!

Groetjes,
Els
Mama van Elise, Corné, Arianne & Geert

Terug
Bovenaan