Wanneer naar 3 flessen?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik vroeg me af wanneer jullie van 4 naar 3 flessen melk zijn gegaan? Hier laat de kleine man sinds deze week zijn fles van 12 uur staan. Hij eet wel netjes zijn fruit en groente hapje. Brood een heeeeel klein beetje en water blijven we wel aanbieden maar daar wil hij nog niet echt wat van weten. Hij is nu 7.5 maand. </p>

Hoi 
Ik ben naar 3 flessen gegaan waneer ze ze niet meer dan 3 flessen vroeg op een dag geef op verzoek dus de meeste dagen 3 flessen en als ze heel vroeg wakker is 4 maar dan drinkt ze de rest van de dag haar flessen niet leeg

Hier ben ik naar 3 flessen gegaan toen mijn zoontje de boterham kreeg. Hij wilde toen de fles van 15.00 uur smiddags niet meer. Dronk max 30/40cc m, dus heb die fles gewoon geskipt. Geef hem rond 15.00 uur nu vaak n tussendoortje: fruit, smoothie, soepstengel, rijstwafel, net wat we hebben of zin in heb!
Dus als jouw kindje de fles niet meer wilt, dan heeft ie m niet meer nodig!

Wij zijn naar 3 flessen gegaan toen ze dr hap compleet at. Dus zeker 200 gram en dan met vis/vlees, groente en aardappel/pasta. 
Ook in de ochtend haar 1,5 stuks fruit en ze eet nu ook eindelijk redelijk haar boterham. 

[quote quote=10203047]Wij zijn naar 3 flessen gegaan toen ze dr hap compleet at. Dus zeker 200 gram en dan met vis/vlees, groente en aardappel/pasta. Ook in de ochtend haar 1,5 stuks fruit en ze eet nu ook eindelijk redelijk haar boterham.[/quote]

Hier eet hij wel goed zijn fruit en groente + aardappelen rijst enz enz.
Alleen brood nog niet echt. Maar probeer zo om 12 uur nog 1 keer een fles en anders laat ik die vanaf morgen vallen 

[quote quote=10203047]Wij zijn naar 3 flessen gegaan toen ze dr hap compleet at. Dus zeker 200 gram en dan met vis/vlees, groente en aardappel/pasta. Ook in de ochtend haar 1,5 stuks fruit en ze eet nu ook eindelijk redelijk haar boterham.[/quote]

Hier eet hij wel goed zijn fruit en groente + aardappelen rijst enz enz.
Alleen brood nog niet echt. Maar probeer zo om 12 uur nog 1 keer een fles en anders laat ik die vanaf morgen vallen 

Terug
Bovenaan