wanneer naar de dokter ??

hallo allemaal ,

Ik heb een vraagje jullie zitten zon beetje allemaal in het molentje van onderzoeken en iui ed.

Maar wanneer zijn jullie samen naar de dokter gegaan ?

Wij zijn nu een jaar bezig zonder resultaat en wil nu eigenlijk naar de dokter om ook die onderzoeken te krijgen ik wil weten waarom wij niet zwanger worden, maar mijn vriend is beetje huiverig en wil eigenlijk niet naar de dokter en zegt we hebben toch tijd zat .

Ik wil gewoon graag een kindje en zwanger zijn op die roze wolk enz veel vriendinnen en schoon zus en zussen zijn nu zwanger en voel me soms zo ellendig omdat ik dat ook wil .

Hoe kan ik het het beste aanpakken om mijn vriend dus zonder hem te moeten slepen mee te krijgen .
Soms krijg ik het idee dat hij het helemaal niet zo graag wil en dat ik de enige ben van ons twee die er zo voor gaat maar als ik het vraag zegt ie altijd "schatje we hebben toch nog tijd zat " aaarrggghhhh daar gaat het toch niet om ik wil het nu !

Wie heeft er tips voor me en hoe ging dat bij jullie is het herkenbaar of heb ik echt een relatie met een alien hihi (ze komen van mars he ).

Ik ben ook zonder mijn vriend naar de dokter gegaan en doorverwezen. Hij is wel mee gegaan naar de gyn maar deed ook vrij moeilijk toen zijn goedje nagekeken moest worden. Aantasting van de mannelijke trots zullen we het maar op houden. Maar als je al een jaar bezig bent zou ik zeker om een doorverwijzing vragen hoor. Moet wel zeggen toen we uiteindelijk in het ziekenhuis beland waren, hij meer haast kreeg als ik en er minstens net zo hard van baalde als ik weer ongesteld werd.
Dus geen alien, maar een typische man hahahahaa. (of die van mij is ook een alien)

Wij zijn na 14 maanden naar de dokter gegaan, maar na een jaar 'heb je er recht op'.

Echt tips heb ik niet voor je, want mijn vriend wilde ook graag naar de huisarts om wijzer te worden. Wij werden meteen doorgestuurd!

Succes!

Voordat je afspraak in het ziekenhuis is en voordat je de onderzoeken hebt gehad, ben je zo weer een half jaar verder...En de huisarts maar vol houden dat het vanzelf goed komt omdat er niets aan de hand zou zijn....
Is tot nu toe ook niet, maar 3 jaar later nog steeds niet zwanger!!!
En wat is tijd zat, ik weet niet hoe oud jullie zijn...maar de tijd vliegt en als je omgeving zo druk met de kids is, is het niet leuk om elke maand ongi te worden...

Gelukkig had die van mij ook genoeg haast en heb ik geen problemen ervaren met mijn schat...
Zelfs in de rustpauzes die ik wilde, kwam telkens de vraag wanneer gaan we weer terug naar het ziekenhuis...

Wij nu naar de 2e ronde IVF....in augustus.

Ga naar die huisarts!!! En blijven praten met elkaar!!!

Veel succes!!

Gr Han

Helenaal eens met de meiden! Na 'n jaar proberen heb je zeker recht op onderzoeken, wij werden door verwezen door de huisarts. En na alle onderzoeken van manlief en mijzelf, mochten we het nog een half jaar zelf proberen. Na dat half jaar weer terug, kijkoperatie en Inmiddels zijn we 2 jaar verder en bezig met de 3e IUI-behandeling.

Manlief wilde langer wachten met naar de huisarts gaan en we hebben veel gesprekken gevoerd hierover. Uiteindelijk voor mijn gemoedsrust gegaan, maar zijn nieuwsgierigheid overwon ook bij hem. Hij steunt me door dik en dun. We zijn samen bezig met zwanger worden. Blijf inderdaad open naar elkaar toe en gaan naar die huisarts!

Veel succes.

Liefs Anna

Dank jullie wel voor de reacties !

Heb er echt wat aan .
Vrijdag hebben we afgesproken met vrienden en zij hebben toevallig net de eerste iui behandeling gehad ik wil kijken hoe mijn vriend daar op reageerd want hun hadden er helemaal geen problemen mee enz misschien als we met hun over hun ervaringen praten dat ie er misschien toch iets makkelijker over denkt en de drempel minder groot is ik wil in iedere geval deze maand even afwachten en er dan met hem over praten rustig en serieus .

Nogmaals bedankt !

hoihoi, ik ben kim 24 jaar jong..en ik ben samen met mn vriend na 1 jaar proberen naar de huisarts gegaan, en die heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis, je krijgt niet zomaar de iui, eerst komt er een kijkoperatie, of zaad onderzoek, om vast te kunnen stellen waar het probleem vandaan komt. Dus ik heb ook eerst een kijkoperatie gehad, Daarna werd vastgesteld dat ik verklevingen had, en met mn vriend was niks mis, hij had gemiddels 20 miljoen zaadcelletjes :d dus dat was een opluchting, Toen een operatie voor de verklevingen te verwijderen, En daarna zelf een Half jaartje proberen, tevergeefs:( weer een afspraak gemaakt naar een jaar.. En toen werd zonder verdoving mn eileider open gemaakt(ik had er nog 1 werd mij toen verteld, de ander was weer Compleet omsingeld met verklevingen) En na die laatste behandeling hebben ze aangeboden om met de iui te beginnen, en je RAAD HET NOOIT.. ik ben zwanger!!! Morgen 9 weken, we zijn zo blij! dus zeker een aanrader...

mamakimmie

Terug
Bovenaan