wanneer naar de ha?

hallo dames

Net weer een klein uurtje van alles zitten lezen.Vind het leuk om al die verhalen te lezen. Vooral van een paar die kunnen zo lekker schrijven. OOk grappig. Dit is de eerste keer dat ik op dit forum schrijf. Niet dat we super lang bezig zijn, tien maanden. Maar voor mijn gevoel al heel lang. Ik heb al paar keer de vraag gehad of zij al naar de huisarts zijn gegaan. Nee, want mijn vriendin vertelde dat hij pas na een jaar iets voor je wil betekenen. Is dat bij jullie ook zo, of zijn jullie al eerder naar de huisarts gegaan?
Maar misschien is het wel niet nodig deze maand. Ik voel van alles, maar wil er ook niet teveel bij nadenken. Want straks denk ik steeds ik ben zwanger en dan is het niet zo. dan is de teleurstelling erg groot. Hij is al elke maand groter. Zondag mijn NOD, dus nog even een paar dagen wachten.
Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Leuk, dat je ook bij ons komt schrijven! Ik vind 10 maanden al heel lang hoor, en kan mij dan ook voorstellen dat je je hier meer op je plaats voelt! Wij zijn vanaf Januari bezig, dus nog veel korter, maar aangezien ik al vanaf Juni vorig jaar met de pil ben gestopt en mijn cycles nog altijd een puinhoop is, lopen wij al bij de gyn en vind ik het dus prettiger om hier te schrijven!

Ik zelf ben dus al eerder naar de ha gestapt i.v.m mijn cycles. Maar de gyn heeft ook meteen het zaad van mijn vriend onderzocht en zei niet van kom maar over een jaar terug ofzo>> Ook mijn ha nam ons meteen serieus en verwees ons direct door, maar dit verschilt per ha. Maar het is altijd fijn om even je verhaal te doen bij je ha, en vaak zijn er ook lange wachttijden bij de gyn, zodat je toch nog op een jaar zit!

En als je echt graag doorverwezen wilt worden, verzin je er toch een maandje bij, wat maakt dat nou uit ja, toch!!!

Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat je nu harstikke zwanger bent!!

Liefs moi xxxxx

Hoi Janna Nienke,

ik ben naar de huisarts gegaan toen wij bijna tien maanden bezig waren. Ik had ook een vrij lange en zeer onregelmatige cyclus en die was ik helemaal beu.
Mijn ha vertelde dat hij in principe pas mag doorverwijzen als je een jaar bezig bent maar ivm de wachtlijst bij de gyn en mijn cyclus zag hij toch wel aanleiding om door te sturen. Uiteindelijk kon ik terecht toen wij 11 maanden bezig waren.
De gyn is meteen met alle onderzoeken begonnen en heeft mij clomid gegeven (om die cyclus wat op orde te krijgen). Wij zijn dus wel meteen goed serieus genomen.
oja, wij zijn nu 13 maanden bezig.

Succes en groetjes, Irene.

Hallo

Mijn cyclus is wel heel regelmatig, dus dat is weer een plus punt. Ik heb voorgenomen om als ik deze maand niet zwanger ben dan te gaan tempraturen. Als ik dat dan drie keer heb gedaan of twee dan ga ik maar vast naar de huisarts.

Maar moi hoe is het verder met je? Las van de uitslag en dat je daar flink van baalde. Kan ik me voorstellen al weet ik neit precies waar dat onderzoek voor was. Maar zal aan je denken.

Liefs Janna Nienke

Hoi,

Goed idee om eerst eens te temperaturen. 10 maanden is echt nog heel normaal maar ik kan me voorstellen dat het als heel lang voelt.
Ik hoop dat je in de komende 3 maanden zwanger wordt en de gyn. niet nodig is.
Liefs Inge

Terug
Bovenaan