wanneer naar de huisarts??

Hoi Fem,

Ik ben in 8 maanden 3 keer bij de huisarts geweest en heb me toen laten door verwijzen naar een gyn. omdat ik niet meer ongesteld werd.
Ik geloof dat het normaal zo is dat de huisarts je na een jaar doorstuurt.

Succes & liefs Sonja

na ruim n jaar zijn wij naar de huisarts gegaan...
dat is vaak de richtlijn die ze aangeven, maar je moet natuurlijk zelf doen waar je je goed bij voelt...

grtjs sparkle

Ook wij zijn na een jaar ongeveer naar de huisarts gegaan en konden gelijk door naar de gyn voor onderzoek. Al met al heeft dat ook 4 maanden geduurt en na een rustperiode, waarin we het weer zelf moesten proberen ben ik toch onverwacht zwanger geworden. Net voordat we vervolgstappen zouden gaan nenmen.

Sterkte met je bezoek. En bedenk dat het in ieder geval fijn is als ze bepaalde zaken uit kunnen sluiten, ook al komt dan gelijk weer de vraag waarom het dan niet lukt.

gr.
Wenser

Ik ben naar 3 maanden naar het stoppen van de pil naar huisarts. Dit omdat ik niet ongesteld werd. Werd toen ook meteen doorverwezen, dus zat ik in januari bij de gyneacoloog.

Hoi

Wij zijn na 13 mnd naar de huisarts gegaan omdat er geen andere aanwezige bijzonderheden rondom leeftijd, ziekte, cyclus waren en die vertelde dat hij ook zaadonderzoek kon doen en een kweek van mijn bacterienen en slijmvlies voor candida en chlamydia.....dat hebben we dus gedaan en eind aug een verwijsbrief voor zkh gekregen, eind sept 1e afspraak gehad, oktober 1e cyclus gevolgt met echo eiblaasmeting, zaadonderzoek, samenlevingstest en bloedonderzoek, Tot nu toe weten we dat zaad goed is, eisprong aanwezig, en samenleving is ook goed....en nu in november een hsg onderzoek en 2 dec evaluatiegesprek. Al met al zijn we nu in dec 18mnd bezig....en zullen we weten of alles echt goed is.

Het is wel fijn dat ze nu ook het een en ander onderzoeken, dan weten we waar we aan toe zijn.....
En kunnen alleen maar blijven hopen....

Succes
Han

Hoi fem,

Ook wij zijn na 1 jaar net als meeste stellen naar de HA gestapt.
Dit is inderdaad de richtlijn die ze vaak aanhouden.
Hoelang zijn jullie nu bezig??
Ik ben nu 2,5 jaar verder inmiddels 2 iui's achter de rug en over paar dagen nr 3.
Hopen dat 3x scheepsrechts is.

Succes.

Gr suusje

hoi

Ik ben in mei gestopt met de pil. eerste 3 keer vrij regelmatige cyclus..daarna om de 2 week ongesteld..vorige maand naar huisarts gegaan...nu bezig met hormoonscreening en ga in dec heen voor uitslag en krijg dan behandeling om zwanger te worden!
Wij zijn dus nu half jaartje bezig!

Groetjes Angel 2009

Terug
Bovenaan