wanneer naar de vk bellen?

hoi dames,

ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben (van de 2e). nu ben ik volgens mijn eigen berekingen nu ongeveer 5,5 week zwanger. echter volgens de clearblue test ben ik nu 4 a 5 weken (scheelt niet zoveel maar toch). dus wanneer kan ik dan het beste bellen?
nog ff wachten of toch maar bellen?
 
Gewoon bellen, dan hoor je vanzelf wel of je al een afspraak mag maken of dat je later terug moet bellen. Het scheelt per verloskundigepraktijk wanneer de eerste afspraak plaatsvindt, maar dat weet je zelf vast ook wel van de eerste.

Gefeliciteerd en duimen dat alles goed blijft gaan!
 
Heeee, mama van Esmee! Wat leuk je hier tegen te komen! Gefeliciteerd joh! Ik spiek hier steeds even. Wij hopen ook snel op een 2e! Spannend weer allemaal!

Liefs Liff

ps plopsaland was prachtig! Bedankt voor de tip! hihi
 
hoi liff,

ik ben nu inderdaad (volgens mijn bereking) bijna 6 weken zwanger van de 2e.
ben wel iets misselijk, maar niet noemenswaardig. ik ga denk ik maandag even bellen (ze raden aan tijdens het spreekuur en dat is of maandag of woensdag) en dan hoor ik het wel.
ik hoop dat ik het nog deze week maand terecht, want dan gaan mijn moeder en vader (allebei apart, ze zijn gescheiden) op vakantie begin september.
 
Gewoon bellen en uitgaan van je eigen berekening.
BIj de ene verloskundige ga je al op gesprek bij 8 weken bij de andere pas bij 12 weken.

Ik zie alleen even niet in wat de vakantie van je ouders te maken heeft met het bezoek aan de verloskundige?
 
we hebben besloten om het pas te vertellen als ik bij de vk ben geweest.
en mijn ouders gaan begin september op vakantie en ik wil het graag daarvoor vertellen vandaar.
ik heb besloten om maandag even te bellen, kijken wat er mogelijk is.
 
Oke
Ik snap je redenatie niet helemaal, want het eerste bezoek bij de verloskundige is meestal echt een intake gesprek waarbij er verder helemaal niets wordt gedaan.
Maar goed, ieder zijn keuze natuurlijk.

Ik hoop dat je nog voor september terecht kan.
 
ik hoop het ook.
ik heb ook bij esmee een inwendige echo gehad omdat ik graag zeker wou weten dat alles goed is voordat ik het aan iedereen vertel.
maar ew gaan van het positieve uit
 
Terug
Bovenaan