wanneer naar de vk toe

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

ik ben nieuw op deze site dus was ik even aan het lezen maar wat leuk zeg al die reacties van jullie
nou heb ik zelf ook een vraagje ben nu ongeveer 5 weken zwanger wanneer nu bellen naar de vk

groetjes rt

Toen ik wist dat ik zwanger was ben ik naar de huisarts geweest en zij
heeft mij info meegegeven over een verloskundige praktijk in de buurt.

Daar heb ik direct naar gebeld en toen kon ik direct een afspraak
maken. Ik moest wel een aantal weken later pas komen, maar die afspraak
kan er maar zijn!!!!!

Gefeliciteerd!!

Groetjes Claudia en Maud-je

Hoi rt !

Ik ben zelf ook 5 weekjes zwanger en was ook voornemens om volgende week (bij 6 weken) mijn huisarts te bellen voor een afspraak.

Die verwijst je dan volgens mij automatisch door naar een verloskundige.

Suc-6 en gefeliciteerd !

Liefs Spic

hoi rt,
Gefeliciteerd! Ik heb met 5 wk de huisarts gebeld, de doktersass. vertelt je dan wanneer je kunt bellen. Met 6 wk heb ik de vk gebeld en tegenwoordig maken zij (bij mij in de plaats)  al een vroege afspraak, dus mag er volgende week al heen (dan ben ik bijna 7 wk). Het is in iedere plaats weer anders.
Succes!
xx daantje

Op de website van onze verloskundige staat dat je zo snel mogelijk moet bellen voor een afspraak...de eerste keer dat ik heen moest was met 9 weken, en daarna met 11 weken een echo.
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik eerst naar de HA geweest, maar   dat had niet perse gehoeven, nu gelijk de verloskundige gebeld en de HA alleen op de hoogte van mijn zwangerschap gebracht...

enne...gefeliciteerd

Yvonne

Yep gewoon even je huisarts bellen zodra je weet dat je zwanger bent. Dan krijg je alvast een bloedruk test en ik heb gelijk bloed laten prikken op alles waar een zwangere vrouw op geprikt kan worden. Ik was toen 6 weken zwanger. Heel fijn, want toen ik bij de verloskundige aankwam had die alles al in bezit!!

By the way....PROFICIAT met je zwangerschap!

Groetjes Saskia (18 wk 4 dg)

Terug
Bovenaan