wanneer naar ha

A

Anoniem

Guest
nog even een berichtje van mij...
Mijn vraag is wanneer zouden jullie naar de ha gaan?
Ik weet namelijk wel zeker dat ik doorga naar ronde 9.
Ik heb er met een kennis veel over gepraat(ze hebben er heel lang over gedaan zwanger te worden) Hij zei ga in oktober alvast heen. Dat zou dan ronde 10 zijn.
Ik vroeg dan ook waarom, het antwoord was heel simpel: voordat je bij de gyn terecht kan ben je weer een paar maand verder. En voordat je alle onderzoeken hebt gehad zit je ook zo weer een paar maanden verder.

Wat zouden jullie doen?

liefs

Hi meid,

Ik ben afgelopen ronde al naar de gyn geweest, na ronde 7. Kwam ook omdat ik een verleden heb bij de gyn dus hoefde niet via de huisarts, maar ik zou lekker naar de huisarts gaan als het deze ronde niet raak is.
En wie niet waagt....

Wij zitten nu in ronde 10 en gaan vrijwel zeker door naar ronde 11 en kennis van een kennis haha die is dokters assistent en omdat wij al een gezonde dochter hebben, zullen ze waarschijnlijk niet veel doen de gyn en huisarts zei ze....dus durf zelf de stap ook niet te nemen! Ik heb iets overgwicht daar kan van komen(hoeft niet natuurlijk), best wat stress gehad, overlijden moeder, grote verhuizing dus dat werkt ook allemala niet mee dus wij wachten sowieso tot ronde 12 af en dan maar even weer kijken...maar mijn man ziet daar enorm tegen op dus nog even goed over hebben maar we hebben nog 2 maand...
succes xxx

Ligt er een beetje aan. Toen ik doorgestuurd werd zat ik 2 weken later al bij de gyn. Maar ik heb PCOS. zelf geen eisprong en geen menstruatie. Dus ik ben ook eerder dan na een jaar doorgestuurd. Als je cyclus normaal is zou ik het nog even proberen.

Wij zijn na 15 maanden naar de ha gegaan en konden direct bij de gyn terecht. Het hangt er ook wel vanaf of je zelf al een kindje hebt, zoals Neomi zegt.

Als je het zelf tijd vindt voor actie, kun je altijd naar de ha gaan, toch? Dan hoor je daar wel of jullie nog even moeten wachten.

Tip: zeg tegen de assistente niet (bij ons vraagt ze altijd om een rede) dat je al 9 rondes verder bent. Zeg alleen dat het gaat om het uitblijven van een zwangerschap. Kan ze je daar niet op afwijzen!

Succes!

Liefs Daisy

Denk dat je vooral moet kijken hoe jullie je erbij voelen. Heb je er niks op tegen dan zou ik gaan maar als jij of je man nog wat moet wennen aan het idee dan zou ik nog even wahcten. Veel succes met je beslissing in elk geval!

Terug
Bovenaan