Wanneer naar huisarts?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik ben nieuw hier, dus ik hoop dat ik het goed doe.

Ik ben 33 jaar en 1,5 jaar geleden gestopt met de pil.
Ik heb sinds die tijd niet echt bijgehouden wanneer we zouden moeten ...eh..klussen (zoals jullie dat hier noemen) maar vind het nu toch allemaal wel lang duren.

Ik ben vrij regelmatig ongi ongeveer 26 tot 28 dagen.

Kunnen we het beste maar eens naar de huisarts gaan om te laten kijken of er iets mis is?
Of moeten we eerst gerichter gaan klussen, voordat dat zin heeft?

Hopelijk hebben jullie wat advies voor mij.

Hoi DeeDee,

tja na 1,5 jaar mag je idd naar je HA gaan. volgens mij gaat een huisarts al actie ondernemen als je naar  een jaar proberen komt.

Het is erg vervelend dat je zo lang moet wachten. Gewoon een afspraak maken en zorgen dat je partner meegaat.

De HA zal besluiten of je de MMM ingaat.

Als dit zo is, kun je altijd op het forum "als zwanger worden langer duurt" terecht. Hier zitten meiden die net in de MMM zitten of al enkele jaren, maar je kunt er alle info vinden die je wilt weten.

Zelf ben ik dec. 2005 gestopt met de pil. ben nog steeds niet zwanger en loop inmiddels al 4 mnd bij de gyn. op het forum wat ik je net noemde vind ik heel veel info en steun.

Succes en hou ons op de hoogte.

Liefs Sylvia

Hmmm, de MMM is dat de Maffe Medische Molen?

We begonnen met: ik stop met de pil en als het komt dan komt het, komt het niet dan niet.
Maar nu denk ik: Waarom komt het niet?

Ik ga eens denken over die huisarts.
Ik ben bang dat je me binnenkort wel op "als zwanger worden lanmger duurt" forum aan zal treffen.

In elk geval bedankt voor je berichtje.

Terug
Bovenaan