Wanneer navelpiercing eruit?

<p>Hi meiden, </p><p>Ik vraag me af wanneer jullie je navelpiercing eruit hebben gehaald? Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ik krijg soms steekjes in en rondom m'n navelpiercing. Het zou goed kunnen dat hij er dus binnenkort uit moet wanneer het echt zeer gaat doen. Waaraan merkte jullie dat je hem eruit moest halen en was het gaatje na je zwangerschap dicht gegroeid?</p><p>X Bloompje</p>

Hallo,

Je hebt speciale navelpiercing voor als je zwanger bent .
Als je niet wilt dat het dicht groeit kun je die gebruiken.. bij mij was het trouwens ook niet zo snel dicht gegroeid. 

Groetjes 

Ik heb m met 18/19 wkn eruit gehaald en verder geen zwangerschapspiercing in gedaan, ben nu 35 wkn en helaas wel een lelijk litteken door de piercing, maar het is nog niet dicht gegroeid.

ik ben nu 22 weekjes en ik heb m er ook al een aantal weken uitgehaald. nu doe ik hem alleen nog af en toe in voor een paar uurtjes, omdat ik bang ben dat het gaatje dichtgroeit.. binnenkort maar een zwangerschapspiercing halen..

Ik heb hem er met 18 weken uitgehaald. Ik was er klaar mee en ik zie wel of ik hem nog in doe na de zwangerschap. Dat ligt er aan hoe mijn buik en navel eruit zien en of ie dicht gegroeid is of niet. 
Ik had er nog geen last van maar toen ik hem eenmaal uitgedaan merkte ik dat er toch wel wat druk op stond en vind het heerlijk nu zonder. 

Ik heb hem er met 18 weken uitgehaald. Ik was er klaar mee en ik zie wel of ik hem nog in doe na de zwangerschap. Dat ligt er aan hoe mijn buik en navel eruit zien en of ie dicht gegroeid is of niet. 
Ik had er nog geen last van maar toen ik hem eenmaal uitgedaan merkte ik dat er toch wel wat druk op stond en vind het heerlijk nu zonder. 

Terug
Bovenaan