Wanneer Nod na miskraam.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wat een zwangeren in een keer. Ik hoop dat het besmettelijk is.

Mijn vraagje is eigenlijk. Ik heb de vorige cyclus een MK gehad. Maar hoe moet ik deze cyclus nou tellen. Is het gewoon weer 28 dagen vanaf het moment dat de bloeding begon of zit het nu anders?
Ik heb deze week wel cervixslijm gehad.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De maanden duren nu al zo lang, ik hoop dat ik met ongeveer twee weken een pos.test heb.
Moeten alle zwangeren maar goed strooien.

Liefs,
Jasmijn

Dag meid,

Ben ook nog afwachtende na een mk. Het was heel vroeg 4 weken en 2 dagen. Dus ik weet ook niet precies hoe mijn cyclus zal verlopen. Ik heb veel gelezen. Hoe verder je bent hoe langer je waarschijnlijk moet wachten, volgens mij rond de 4 tot 6 weken. Echter na een korte zwangerschap kan het best weer normaal lopen. Ik had vorige week het idee dat het zich nog allemaal moest "leggen" in mijn onderbuik. Maar deze week heb ik het idee dat alles weer bij het oude is.

Ik heb dus gerekend vanaf mijn eerste dag bloedverlies en dat is 5 aug geweest. Nu maar afwachten dus, je kunt er weinig aan doen. Hoe is het verder met je?

Groetjes
talke

hoi Jasmijn

Wat vervelend en jammer voor jullie!!! Ik heb in juni een Mk gehad bij bijna 5 weken. Ik ben toen idd ook uitgegaan van dag 1 bloedverlies/bruinverlies. Daarna heb ik ovulatietesten gebruikt en ik had 2 dagen later dan normaal gewoon mijn eisprong, dus mijn cyclus was eigenlijk vrij snel weer oke. Nu ben ik al weer 8 weken ruim zwanger.

Ik wesn je veel succes en geluk!

liefs sweety

Hoi Jasmijn,

Ik heb een miskraam gehad op 8 weken eind mei en ik ben ook uitgegaan van de eerste dag bloedverlies (en het vruchtje wat ik verloor). bij nacontrole bleek later ook weer een eitje op springen te staan en mijn cyclus was dus gelijk weer "normaal".

Maar het kan bij iedereen natuurlijk anders gaan.

Succes!

Groetjes,
Rosanne

hoi jasmijn
ik ben 3 week nadat ik het vruchtje ben verloren weer ongesteld geworden en ik was 7,5 week zwanger, dus het kan ook heel snel gaan, daarna was ik trouwens ook weer na 3 week weer ongesteld(normaal een cyclus van 28 dagen).
Ik had al wel 2 week voor ik het vruchtje verloor steeds wat bruin bloed verloren.het is  denk ik per persoon verschillend hoe het gaat, dus het is ff afwachten hoe het bij jou gaat!  
succes met alles meid!

liefs marjolein  

Hallo allemaal,

Ja heb hetzelfde meegemaakt  op 1 mei ook mk. Maar ben ook naar 3 wk weer ongi geworden en een gewone cyclus gehad en nu ook weer zwanger. Ja ieder lichaam reageert er anders op dus das afwachten. Sterkte nog!!!

Liefs Sandy

BEDANKT MEIDEN,

Oh wat is zo'n forum toch fijn om ervaringen uit te wisselen. Ook ik heb net als Talke een mk gehad met 4 wk en 5 dagen. Toen heb ik een week wat krampen gehad en gerommel alsof het z'n plek moest zoeken. En een paar dagen daarna heb ik het cervixslijm gekregen. Dus je zou denken dat het gewoon op schema loopt.

Maarja een mk maak je gelukkig niet al te vaak mee, maar het nadeel daarvan is dat je niet weet hoe dingen dan werken.
Dus nogmaals bedankt meiden.

Liefs,
Jasmijn

Terug
Bovenaan