Wanneer NOD na mk?

Hallo,
Ik heb 38 dagen geleden een mk gehad na 6 wk zwangerschap. De mk was vergelijkbaar met een 'goede' menstruatie. Nu zit ik dus steeds te wachten op mijn volgende menstruatie. Hoe lang kan dat duren, wat is normaal? Ik heb op dag 30 een test gedaan: negatief. Denk erover om vrijdag weer te gaan testen.
Wil zo graag weer ongesteld worden, dan kunnen we weer 'beginnen'. Het voelt nu allemaal als tijdverspilling.

ik begrijp hoe je je voelt meiske... ik heb 38 dagen na de mk mn ongi gehad.. gelukkig maar, want dan kon ik verder! Zolang er niks komt heb je het idee dat je daar op zit te wachten..En daarna voel je je ook gelijk anders.. kun je verder!

Hopelijk komt je ongi niet en blijk je weer zwanger te zijn..

Succes!

groetjes

Hai,

Ik heb vorige week na 40 dagen een test gedaan en zwanger.
Ik zou gewoon nog een test doen, wie weet en anders toch maar hopen dat het snel komt dan kan je een ieder geval weer verder, ik vond dat na mijn 1e mk een grote opluchting. Heel veel sterkte meid.

Groetjes Inge

Hallo!

Mijn ervaring is dat het na de miskramen iedere keer wat langer duurde voordat ik weer ongesteld werd. Voelde voor mij inderdaad oneindig lang.......want je wilt graag weer verrder, weer "de race"in!
Sterkte er mee, hoop op goed nieuws!
Liefs Sarah

Ha! Bedankt voor jullie reacties. De test was hartstikke negatief en had ook niet anders verwacht. Voel me totaal niet zwanger. Het is dus echt wachten op de Red Devils! Wachten duurt lang.... Maar daar zal iedereen op het hele zwanger worden forum mee eens zijn.

Terug
Bovenaan