wanneer nod

Hoi lieve meiden

Even een vraagje. A.s   donderdag wordt het 4 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad (spontaan) Echter die maandag (dus nu nu 4 weken terug) begon de bloeding. Moet ik nu rekenen vanaf die maandag of die donderdag (dat ik het vruchtje verloor zeg maar)

Had altijd cyclus van 31 dagen.Wat ik wel frapant vindt is dat het bloeden begon exact 2 mnd nadat ik wist dat ik zwanger was, dus 2 cyclussen later.

liefs Marjan

Hoi Marjan,

Allereerst veel sterkte nog met het verwerken van je mk. Bij een mk begin je te tellen op de dag dat de bloeding begonnen is. Echter, hou er wel rekening mee dat je lichaam van slag kan zijn en dat je erna een onregelmatige cyclus kunt hebben (of de eerste keer een iets langere cyclus). Bij iedereen is het weer anders. Heb zelf na mijn  miskramen dmv temperaturen wel gecontroleerd of ik mijn eisprong gehad had, dan wist ik ook wanneer ik ongi zou moeten worden. Gelukkig heeft mijn lichaam elke keer weer het oude ritme van 28 dagen te pakken gehad (muv 2e mk toen had ik curettage gehad en heeft het 32 dagen geduurd voor mijn 1e ongi).

Hoop dat je er iets aan hebt, maar vrees dat je nu "gewoon" moet afwachten. Hopelijk ben je snel gezond zwanger.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan