Wanneer NOD?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben 27 en wij gaan voor ons 2 kindje.
23 dec ben ik gestopt met de pil, na een halve strip. Kon niet meer wachten tot ik die op had.
Had ik achteraf misschien toch beter kunnen doen, want ik ben 26 dec ongesteld geworden. Eerder als normaal dus, waarschijnlijk doordat ik eerder ben gestopt met de pil.
Ik ben een paar dagen ongesteld geweest.
Ik twijfel nu wanneer ik weer ongesteld moet worden.
Moet ik gewoon vanaf 26 dec tellen of was dit een nepongesteldheid en moet ik eerder ongesteld worden.
Bij een normale cyclus, zonder de ongesteldheid eind dec. zou ik rond 6 jan. weer ongesteld moeten worden. Ben ik dus nog niet.
Wat denken jullie?

Groetjes ikke

ik denk dat je ongi van 26 dec gewoon je echte is...dat heb ik namelijk ook gehad en gewoon die datum aanhouden, tenzij je erg binnenkort weer ongi wordt natuurlijk!
dus lekker klussen nu hihi
veel plezier en succes
liefs

ik denk ook dat je eerst moet kijken waarneer je weer ongesteld word en ja geniet gewoon in de tussen tijd van je man en zie waar het schip strand
groetjes

Je moet vanaf 26 december tellen. 'nep' bloeding of niet....
Dus dan zou 23 januari je NOD zijn.
Dan heb je afgelopen weekend je vruchtbare dagen ongeveer gehad....

Succes!!

Ik sluit me aan bij bovenstaande, dus vanaf de 26e tellen.

Het maakt niet uit wanneer je met de pil stopt volgens mij. Wanneer je stopt krijg je gebruikelijk na een paar dagen een ontrekkingsbloeding.
(Bij pil gebruik heb je namelijk strikt gezien geen "echte" menstruatie maar ontrekkingsbloedingen).

Je cyclus begint op de eerste dag van de bloeding (ontrekkingsbloeding of menstruatie..)

Succes! Liefs

Dank jullie voor de reacties!
Ik wist het niet zeker. Maar als jullie het allemaal zeggen, dan ga ik daar vanuit.
Voor ik zwanger was van ons 1e kindje had ik 2 keer een cyclus van 31 dagen. Dus dan kom ik op 26 januari. Weet natuurlijk niet hoe het nu is. Ik reken er dan maar op dat ergens tussen 23 en 26 jan. mijn NOD is. Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan