wanneer nog eens slapen????

A

Anoniem

Guest
Hoi,
In mijn omgeving durf ik niet echt klagen want ik heb o zo veel geluk met drie mooie en gezonde kindjes en bovendien moet ik nog niet gaan werken!!!! Maarrrrr.... ik heb het nu wel gehad!
Ik krijg al weken geen deftige slaap meer gegund van mijn drie mooie en "gezonde" kindjes! Griep, overgeven, dromen, plassen van de twee oudsten (5j en 3j) en om het uur wakker voor de baby (4 maanden). Ik loop hier rond zoals een echte zombie en geraak niet door mijn huishoudelijk werk!
Ik wil gewoon nog eens slapen!!!! Heb me daarnet een uurtje leggen "rusten" maar nu voel ik me nog slechter dan ervoor! Ik word er zo gek van!!!!
Febe

hier nog iemand!
ook 3 mooie "gezonde"kindjes!
1 van 3 ,1 van 1,5 en 1 van 4 maand.
ook ik maak precies hetzelfde mee hoor! daarbij komt ook nog eens dat onze middelste al maanden ziek is, en nu is ze geopereerd aan dr amandelen en oren.
dus nog minder slaap.
alleen al het idee om de wasmachine aan te zetten maakt me moe!
het is echt pittig.
tussendoor slapen doe ik niet! dan voel ik me echt helemaal niet goed meer en ben ik de hele dag steeds vermoeider.
ik ben zelfs al bij de huisarts geweest omdat ik me gewoon niet goed meer voel, ik loop dus ook echt op mijn reserve's!
mijn ijzer is net goed en mag niet zakken, en tja 2 zwangerschappen vlot op elkaar is ook echt zwaar voor een lichaam.
tropenjaren zijn het, doorbijten is denk ik de enige optie!

liefs Jenny

hmmmz... ik ken het probleem niet, maarrruh... misschien helpt het wel .... floradix (tabletten of druppels) voor een beetje extra energie.
En anders de kids eens ergens droppen ... en zelf een beetje bijslapen???

Sterkte dames!!
Liefs,
Anne

ik hier krijg voldoende vitamines, maar door mijn veel te lage weerstand (heb ik altijd, astma enz) help het niet echt!
gelukkig gaan de meiden wel eens naar oma, maar om ze daar alle 3 te laten???
nee even doorbijten is voor mij de enige optie denk ik!
ach over een paar jaar ben ik het weer vergeten! hihi hoop ik!

liefs Jenny

Met mijn weerstand en ijzer enzo is niets mis hoor. 't Is gewoon een tekort aan slaap. Maarrrr... de voorbije nachten vielen zeer goed mee! Alleen enkele keertjes eruit voor z'n tuutje. Maar de grote sliepen in een ruk door!
En ook hier is het niet evident om 3 kleintjes naar oma ofzo te brengen hoor. Die mensen hebben ook hun rust nodig! Ik zou waarschijnlijk zelf niet eens goed slapen!
't zal maar een periode zijn hoop ik!
groetjes,
febe

Terug
Bovenaan