Wanneer nou eindelijk verhuizen???

A

Anoniem

Guest
Hallo,
veel van jullie zien vast op tegen naar verhuizen, maar ik krijg maar geen huis (een gezinswoning). Ik moet elke dag een rotend de trap op met de kleine  en begin het behoorlijk zat te worden. 'Op je beurt wachten mevrouw'!  Ik kon er wel wat aan doen!  Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem?

wij gelukkig niet.mn broer en schoonzusje wel.die wonen in een 2-persoonswoning.heel klein,met 1 slaapkamer.toen mn schoonzusje onverwachts snel zwanger raakte kregen ze op geen enkele manier voorrang of wat dan ook."urgentie omdat jullie een baby krijgen en geen plaats hebben  voor een bedje en box?neee...dat is niet urgent meneer."
ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
succes!!
groetjes karin

Nee, wat vervelend voor je! Ik kan het me helemaal voorstellen!
Wij zitten nu op een apartement en ik ben het wel een beetje beu om mijn wasrekje iedere dag in de woonkamer te zien staan omdat er nergens anders plek voor is en het buiten niet mag. We wonen op 8 hoog en hebben dus gelukkig een lift, maar kunnen niet altijd voor de deur parkeren en dan moeten we ook flink slepen met al het spul.

Pffff, ben erg blij dat ik de financiele middelen heb om een huisje te kopen (verhuizen over een maand!) en dat gez**k achter me te laten. En inderdaad, je vraagt je af wie nu in hemelsnaam de urgenties wel krijgen?? Een vriendin van mij zit nu bij haar ouders met haar dochtertje van 2 toen de relatie uitging en zij geen onderdak had. En zij mag vrolijk nog 4-5 jaar wachten op een huisje, want "ze staat toch niet op straat?"... Dus achter aan sluiten, mevrouw...

Veel succes, hopelijk hebben ze snel iets nieuws voor je!!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan