Wanneer nou het beste klussen???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik weet het niet meer. De een zegt dit, de ander dat.
Maar mijn vraag is: WANNEER KUN JE NOU HET BESTE KLUSSEN???
Ik ben 6 augustus ongi geworden en heb een cyclus van 27 dagen. Volgens de Predictor site ben ik dan rond de 20e het meest vruchtbaarst. 14 dagen dus na je eerste ongi dag. Maar ik hoor ook zoveel andere dingen. Hebben jullie tips?
Zijn de meiden die wat langer bezig zijn het klussen niet zat aan het worden net als ik?
Ik heb er niet zoveel plezier meer in. Het begint meer een "moetje" te worden voor mij.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Dikke knuffel!

Cameltje

Hoi Camel.
Ik zou zeggen maakt niet uit, als het maar leuk is.
Echt waar hoor.
Ik heb het laatst hier ook al gemeld, dat wij meer van die spontane klussers zijn, en we klussen als we ervoor in de stemming zijn.
Dit varieert echt per maand, en per week hoor.
Om zwanger te worden hebben we ook niet heel veel extra geklust.Het was toen wel onze vakantie, maar ook heel warm..
Keek het even na, en rond de verwachtte eisprong [ van wie ze zeggen dat het rond de 14e dag van je cyclus is...maar ik voel het nooit, dus weet het ook niet...]  hebben we op dag 10, 13,17,23 geklust van mijn 28 dg cyclus.
en dat bleek genoeg..zwanger dus, in ronde drie.
Ik weet van mijn vorige twee zwangerschappen dat het toen ook zo werkte, en we nooit iets deden omdat het moest.
Ik kan het goed relativeren, en denk altijd maar dat als het voor  je is weggelegd het ook echt wel zal komen.
Moeilijk voor mensen te geloven die lang moeten wachten, zeker.
Maar ik ben nu zwanger voor de derde keer in ronde drie!!
En nog meer als de eerste twee keer denk ik ..als het allemaal maar goed gaat!!!
Tuurlijk hoop ik op een mooie tijd, maar weet dat het ook anders kan.
Geniet nu wel, en voel me mn de ochtenden gammel...gelukkig nu een weekje vakantie.
Kortom, ECHT proberen er niet teveel op te focussen, en geniet van elkaar. Tuurlijk mag je best rekening houden met je ei..maar niet te!
Je weet vaak toch niet zeker  ofdat je ei rond de 14e dag komt, en dan maak je jezelf gek met als het niet lukt.
Ik heb makkelijk praten, maar goed, wel drie keer heel veel geluk..
Ik wens je een hele vruchtbare maand toe..
Succes. Groet R

Hoi Camel,

Ook bij ons was het al heel snel een moetje hoor. Eerlijk gezegd  al  vanaf de eerste ronde. Omdat je leest dat je het beste ongeveer een week vóór tot een week na je eisprong kunt klussen en dan om de dag. Wij zijn niet zo van die om-de-dag-klussers dus de eerste twee keer gaat nog wel, maar daarna -als het er echt om spant-  kreeg mijn man last van geïrriteerd gereedschao  en dan lukte het niet meer zo spontaan, dus ja als je dan leest dat de eisprong áltijd 14 dagen voor je ongi is dan hou je het na dag  15 wel voor gezien. En dan  kom je er na 6 maanden achter dmv ovutesten en tempen dat je pas 10 dagen voor je ongi ovuleert. Da's dan mooi k*t! Dus deze maand net zolang doorgeklust tot temp omhoog ging. Mocht het deze maand weer niet raak zijn, dan ga ik volgende maand weer met ovu-testen werken.

Succes en sterkte!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan