wanneer nu beste klussen??

A

Anoniem

Guest
Hoi
We mogen weer..
Zit nu op dag 13 en heb een ontzettende regelmatige cyclus dus dat is mooi!
Alleen we zijn nu 14 maanden bezig en het moet toch een keer raak zijn!

Nu heb ik vanochtend een ovulatietest gedaan en ik zag de 2e streep licht opdoemen.
Dus hij komt eraan.
Wanneer nu het beste klussen?
Mijn gevoel zegt dat ik het om de dag moet doen en dan morgen beginnen.
maar begin dan weer te twijfelen of ik niet gewoon vandaag ga beginnen en dan gewoon elke dag.

wie weet raad??

Hoi,

Ik heb weleens gehoren dat het het beste is om om de dag te klussen zodat het zaad beter van kwaliteit is. Maar goed wil niet zeggen dat het ook zo is.

Er zijn ook mensen die beweren dat iedere dag weer het beste is.
Kan je er niks over vinden op het internet?

Succes.
Liefs, Maaike

hoi hoi

om de dag klussen is beter voor de zaadproductie van de man.
zaadcellen blijven langere tijd leven. dus ook wanneer je eitje precies op de dag komt dat je niet klust kun je gewoon zwanger raken.

Ik let zelf op het cervixslijm. zodra ik meer slijm had (draderig) gingen we klussen. ik was in ronde 5 zwanger, maar is jammer genoeg geeindigd in een miskraam (kindje was gestopt met groeien is week 10, kwamen we achter in week 14 met 2de echo)

hoop dat je wat aan deze info hebt...

groetjes Carina

cervix slijm werkt bij mij niet, maar ze zeggen 14 dagen voor je nieuwe menstruatie dat je dan vruchtbaar bent, maar als je gewoon vanaf nu om de dag klust 10 dagen dus 5x is je kans er denk ik wel.
Elke dag heb ik ook wel is gehoord, maarja elk zaadje is anders en als je man/vriend geen sterk zaad heeft is weer elke dag beter omdat ze dan korter leven.
Het blijft gissen en lastig, anders was iedereen in ronde 1 zwanger.
Ik wens je alleen veel plezier en succes met klussen en anders doe je het nu 3 dagen achter elkaar en dan nog 2 keer om de dag ???

bij mij was ik in ronde 1 om de dag 14 dagen aanhouden zwanger.
me vriendin was in ronde 1 zwanger en had  4 dagen achter elkaar rond vruchtbaarheidsdag sex gehad.
2 verschillende tactieken en beide met succes

Dank jullie wel.
Ik heb al vaker gehoord dat je het beste om de dag kan klussen. Dit geeft de tijd om het zaad weer op sterkte te komen.
Ik weet dat we bij mijn eerste zwangerschap elke dag het hebben gedaan. Dat was raak in ronde twee. Dit resultaat staat nu lekker onder de douche en is alweer bijna drie.
De tweede keer was het om de dag. Dit is helaas geeindigd in een mk.
Ik weet dus gelukkig dat ik zwanger kan worden.
Maar als je al zo lang bezig bent begin je aan alles te twijfelen!

Denk toch dat we het maar eens elke dag gaan proberen.

Bedankt!

Terug
Bovenaan