wanneer nu eisprong????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier maar weer eens een berichtje van mij.
ronde 1 is achter de rug en uiterraad niets, maar daar had ik zeker niet op gerekent ook hoor!er was een kleine 5 % dat ik dacht wie weet maar we gaan vrolijk door.
ik ben nu aan het ontpillen dus afwachten wat mijn cylus doet maar nu is het 24 dagen,
als ik het goed heb uitgerekent heb ik dus mijn eisprong 26 mei kan iemand mij vertellen of ik dat goed heb uitgerekent?hoop dat mijn cylus zo rond deze dagen blijft want dan is het mooi regelmatig.
dat was vroeger wel anders en daarom moest ik van de huisarts aan de pil.
maar goed iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd en blijf strooien!!!!!

groetjes Arjanne 25
(en gaat voor ronde 2)

Hoi,

Jammer, op naar de volgende ronde.

Ben je vandaag ongi geworden? Dan ongeveer 14 dagen na nu is je eisprong. Bij mij kan ik hem voelen en is het dag 13, dus wel goed klussen tussen de 12 en 16 dagen he! ;-)

Veel plezier ;-)

hallo ik zit ook net in ronde 2, gisteren was mijn laatste ongi dag.
alleen was ik 5 dagen overtijd door het ontpillen, dus ik weet helemaal niet hoe ik moet rekenen, want rekenik vanaf mijn eerste ongi dag dan is het volgende week vrijdag mijn ei, maar ik weet niet of het ook eerder kan zijn, omdat mijn ongi later is geweest door bepaalde spanningen of zo.
raar he!

Tja, het is even zoeken als je je cyclus nog niet duidelijk hebt. Wij zaten in het begin ook fout...
Het belangrijkste is om te weten hoe lang je cyclus is en dat weet je eigenlijk pas na enkele maanden. Bij 28 dagen is 'ie na 14 dagen, maar bij een langere cyclus later. De laatste 14 dagen schijnen constant te zijn. Dus bij 30 dagen is 'ie ongeveer op dag 16 (niet halverwegen!). Temperaturen kan helpen om meer inzicht te krijgen, maar bij mij was dat niet. Ik heb ovulatietesten gekocht bij matcare op internet. Best goedkoop en zeker duidelijk!
Succes!

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 10:58:51'));

Tja, het is even zoeken als je je cyclus nog niet duidelijk hebt. Wij zaten in het begin ook fout...
Het belangrijkste is om te weten hoe lang je cyclus is en dat weet je eigenlijk pas na enkele maanden. Bij 28 dagen is 'ie na 14 dagen, maar bij een langere cyclus later. De laatste 14 dagen schijnen constant te zijn. Dus bij 30 dagen is 'ie ongeveer op dag 16 (niet halverwegen!). Temperaturen kan helpen om meer inzicht te krijgen, maar bij mij was dat niet. Ik heb ovulatietesten gekocht bij matcare op internet. Best goedkoop en zeker duidelijk!
Succes!

ok dus die ovulatietesten helpen wel?
want ik had het id dat je er dan alleen maar hee veel mee bezig bent, en dat wil ik juist niet.
en tja om de dag klussen vanaf de dag dat je ongi over is, schijnt ook goed te helpen
thanx!

Als je weet hoe lang je cyclus is, kan je in de gebruiksaanwijzing zien vanaf wanneer je moet testen. Hooguit een dag of vijf. Als de test positief is, komt je eisprong binen 20-48 uur. Via internet zijn ze veel goedkoper dan in de winkel.
Maar als je om de dag wil 'klussen', mag dat toch wel, hoor! ;o)

quote: Scipia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 10:48:39'));

Hoi,

Jammer, op naar de volgende ronde.

Ben je vandaag ongi geworden? Dan ongeveer 14 dagen na nu is je eisprong. Bij mij kan ik hem voelen en is het dag 13, dus wel goed klussen tussen de 12 en 16 dagen he! ;-)

Veel plezier ;-)

ik ben gister ongi geworden maar ik vind dat uitrekenen erg moeilijk ik doe het nu via predictor.nl en dan zie je ook de innestelingsdag erbij en zo
ik ga er van uit dat ik een cyclus van 24 dagen heb en dan moet ik rond 26 mei flink klussen.maar hou toch ook de dagen in de gaten als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben.dus dat wordt nog een hele klus :)
Arjanne

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 11:09:52'));

Als je weet hoe lang je cyclus is, kan je in de gebruiksaanwijzing zien vanaf wanneer je moet testen. Hooguit een dag of vijf. Als de test positief is, komt je eisprong binen 20-48 uur. Via internet zijn ze veel goedkoper dan in de winkel.
Maar als je om de dag wil 'klussen', mag dat toch wel, hoor! ;o)

gelukkig is het geen straf om te klussen

Terug
Bovenaan