Wanneer nu weten overtijd te zijn??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

De titel zegt het al........ Ik weet nu niet wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten dus weet ook niet wanneer ik nu wel of niet overtijd ben.. Ovulatietesten wil ik liever nog niet aan beginnen, wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn omdat we pas nog maar serieus bezig zijn voor een kindje. Laatste cyclus duurde 43 dagen, die daarvoor waren gewoon normaal (weet niet precies omdat ik er toen nog niet zo mee bezig was) maar niet gek veel langer dan 28 dagen. Heb wel via internet m'n cylcus berekend, met een duur van 28 dagen, zou dan op 5/6 Dec t vruchtbaarst zijn, nu heb ik vanaf Woensdag veel last van mijn darmen, buik rommelt continu...heb hier nooit last van! Iemand hier ook weleens last van gehad of weet iemand wat het kan zijn?

Sorry, staat er weer 2 keer op, site reageerde niet of ik was te ongeduldig;)

Misschien gewoon een testje doen, voor hetzelfde geldt ben je hardstikke zwanger :D

Heb ik afgelopen Vrijdag gedaan..Maar leek me stug dat het zo zou zijn omdat mijn ongesteldheid nog maar 3 weken geleden is vandaag...

Liefs

Misschien kun je dan uitgaan van je laaste cycles duur. Dat zou in houden dat je over ongeveer 2 weken ongesteld zou moeten worden.. Kan iets eerder zijn, kan iets later zijn...
Ik wilde ook niets van ovulatietesten weten maar toen mijn onregelmatigheid zo erg werd (ook zulke lange cyclessen) ben ik er toch mee begonnen, en met resultaat! Nu in blijde verwachting, dus ik kan het je wel adviseren!
Daarbij krijg je door die testen wat duidelijk en structuur. Nadat je een positieve test hebt gehad zal het niet langer dan twee weken duren voordat je ongesteld wordt en weet je tenminste waar je aan toe bent!
Succes ermee :D

Ik heb weleens gehoord dat als je altijd regelmatig ongesteld bent en een keer niet dat je dan uit moet gaan van je normale cyclus, dus de kortste.. Jij denkt dat het beter is om weer een lange aan te houden? Pfffffff, hoop het echt niet! Ja ik kijk het even aan en mocht het weer zo onregelmatig zijn als de laatste dan kan ik altijd nog ovulatietesten gaan doen... Wat superleuk dat je zwanger bent, geniet ervan!!

Ik had zo snel niet begrepen dat je normaal een 'normale' cycles hebt. Misschien kun je even de huisarts om advies vragen of een bloedtest, weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. Ik hoop het voor je meis!!

Ja ik wacht het gewoon nog eventjes af.... Probeer er niet al teveel mee bezig te zijn maar is zo moeilijk!;) Bedankt voor je berichtjes!

Terug
Bovenaan