Wanneer nu weten overtijd te zijn??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

De titel zegt het al........ Ik weet nu niet wanneer ik mijn ongesteldheid kan verwachten dus weet ook niet wanneer ik nu wel of niet overtijd ben.. Ovulatietesten wil ik liever nog niet aan beginnen, wil er ook weer niet teveel mee bezig zijn omdat we pas nog maar serieus bezig zijn voor een kindje. Laatste cyclus duurde 43 dagen, die daarvoor waren gewoon normaal (weet niet precies omdat ik er toen nog niet zo mee bezig was) maar niet gek veel langer dan 28 dagen. Heb wel via internet m'n cylcus berekend, met een duur van 28 dagen, zou dan op 5/6 Dec t vruchtbaarst zijn, nu heb ik vanaf Woensdag veel last van mijn darmen, buik rommelt continu...heb hier nooit last van! Iemand hier ook weleens last van gehad of weet iemand wat het kan zijn?

Hoi Esje,

Ik heb helaas geen tips want ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb ook geen idee wanneer ik mijn nod kan verwachten, en dus niet wanneer ik mn ei krijg. Ook wij willen er niet teveel mee bezig zijn en gebruiken dus geen ovulatietesten. Ik ben de laatste keer 2 weken ongi geweest, de eerste week bijna niks, daarna alsnog volle bak haha. Waar heb je die testen gedaan op internet? Wie weet heplt mij dat een beetje.

Succes en hopelijk heb gauw duidelijkheid!!
Liefs ciomama

Dan zitten we samen in onzekerheid.. Wat vervelend is dit he! Mijn ongesteldheid was gewoon normaal, zo'n 3 a 4 dagen, precies net als anders maar dan alleen zo'n lange cyclus dit keer. Ik vindt het zo raar omdat dit de eerste keer is, normaal was ik altijd gewoon regelmatig ongi. Ik heb gewoon op google cyclus berekenen ingetypt, dan zie je het vanzelf..Even de datum van je eerste dag van je laatste menstruatie intypen en dan wel een schatting van de lengte van je cyclus (heb gehoord dat verloskundigen ook altijd gewoon van 28 dagen uitgaan) dus heb dat ook gedaan en dan zie je je verwachtte ei enzo.

Jij ook succes!!!
Liefs

Nou als ik die testen op internet moet geloven had ik afgelopen weekend mijn ei, en laten we nou net veel geklust hebben hihi! We wachten maar weer af...

Liefs!!

Whaaaaa, super toch!! We wachten gewoon af.. (zit niet anders op ook he;) Wat had jij voor cyclusduur, ook 28 dagen?

Terug
Bovenaan