Wanneer ongesteld geworden na zwangerschap.

<p>Hoi dames,</p><p>Een half jaar geleden hebben wij een zoontje gekregen. Nu heb ik tot 5 maanden borstvoeding geven. (Laatste paar weken alleen ochtend voeding). Ik dacht als ik stop komt mijn cyclus wel weer op gang. Dit is tot nu toe nog niet het geval. Nu vroeg ik me af hoelang dit bij andere heeft geduurd.  </p><p> </p><p>Vind het wel fijn om te weten of het allemaal weer gewoon werkt.</p><p>Liefs</p>

Oja vergeten erbij te zeggen. Fulltime borstvoeding gegeven en geef nogsteeds 2x op een dag zoontje is bijna 17maanden. Heeft niks met bv te maken maar je eigen lichaam

Ik werd pas met 13 maanden weer ongesteld. Wel vrij vlot nadat ik de avondvoeding heb laten vervallen. Die cyclus duurde wel 48 dagen. +/- 2 weken voordat ik opnieuw ongesteld werd heb ik ook de ochtendvoeding laten vervallen. Heb zo'n beetje 14 maanden borstvoeding gegeven. Mijn cyclus is nu nog steeds aan het normaliseren.

Het is echt bij iedereen anders. Volgens mij niets om je zorgen over te maken. Bij mij had het wél duidelijk met de bv te maken. Ik stopte 11 maanden na de bevalling voor een weekend met bv vanwege een reisje, ik was meteen ongesteld. Daarna weer bv doorgegeven tot 14 maanden en geen spoortje bloed gezien. Eenmaal gestopt met de bv omdat we graag een tweede kindje wilden, gelijk weer mijn cyclus terug. 

Ik werd voor het eerst ongesteld toen m'n zoontje 6 maanden was. Geef ook nog borstvoeding. Toen pas weer ongesteld geworden na 3 maanden. 

nientje 

Terug
Bovenaan