Wanneer ongesteld????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik had even een vraagje, heb 1 maand de pil gebruikt op aanraden van de huisatrs omdat ik erg onregelmatig ongesteld ben.Heb dinsdagavond mijn laatste pil gehad,maar ben nog niet ongesteld.Na hoeveel dagen werden jullie ongesteld na de laatste pil?
Heb wel een paar dagen wat buikpijn maar verder niks, zou ik zwanger kunnen zijn?
Groetjes Anies

Hoi hoi,

ik had altijd mijn laatste pil op vrijdag en dan werd ik 's maandags ongesteld, vrij snel na het stoppen dus.  
Volgens mij ben je ook meteen in de eerste maand dat je de pil gebruikt in principe niet vruchtbaar. maar je weet maar nooit!

Ga je nu na deze maand meteen weer stoppen om te zien of je dan wel regelmatiger menstrueert, of moet je dit nog langer doen van de HA?   Lijkt me niet makkelijk om de pil te gaan nemen, als je zwanger wilt worden. Ik begrijp wel waarom ze dat aangeraden hebben, maar toch... klopt niet met je gevoel lijkt me.

succes, en dat het maar snel raak mag zijn!  

Bries

quote: mamavanjesse schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 09:49:05'));

Hoi Anies,

ik nam de laatste op zaterdag en werd pas ongesteld op donderdag meestal, dus wacht nog maar even.
Je ongesteldheid komt er vast gauw aan.
Mag je daarna weer zonder of moet je doorgaan met het gebruik?

Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben de pil niet begonnen op de eerste dag van de menstruatie omdat die niet kwam, vandaar dat de HA heeft gezegd dat deze pil strip niet veilig is.Ik heb voor mezelf besloten, samen met mijn vriend om niet weer verder te gaan met de pil.Ook in overleg met de HA.Vandaar mijn vraag, kan ik zwanger zijn???
Groetjes Anies

Terug
Bovenaan