Wanneer ongesteld?

hallo allemaal,

Allemaal héél erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik hoor hier eigenlijk (nog) helemaal niet thuis want ik zit pas in ronde 1 voor 1ekind.

Ik wilde aan jullie vragen wanneer jullie weer ongesteld zijn geworden na het stoppen van de pil.

Ik had vorige week zaterdag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet, ik heb woensdag een test gedaan en die was Negatief.
Ik ben al eens eerder gestopt met de pil maar toen was ik precies op tijd.
Ik hoop dat ik veel reacties krijg

Veel Liefs
Irene
22jr 1e ronde 1e kindje
 
Hoi,

Er is ook een 'zwanger worden' forum waar je deze vragen kwijt kunt. Het verschilt per persoon wanneer je weer ongesteld wordt! Ikzelf ben 10 jaar aan de pil geweest en gewoon meteen de volgende maand weer ongesteld. De maand erop...zwanger!! De maand daarop miskraam helaas. Maar het verschilt dus per persoon. Wel vervelend ik hoop voor je dat je gauw zekerheid hebt. Misschien moet je nogmaals testen omdat je eventueel te vroeg getest hebt. Het kan natuurlijk ook dat je cyclus nog goed op gang moet komen. Ik kan je helaas niet veel verder helpen.
Via babybrabbel.nl kun je goedkope testen kopen die je een dag later al in huis hebt. Misschien een aanrader anders blijf je misschien geld uitgeven!

Suc 6
Groetjes ineke
 
Hoi Irene,

De eerste keer dat ik met de pil stopte (niet om zwanger te worden) duurde het een jaar voordat ik ongesteld werd. De tweede keer duurde het weer een aantal maanden, maar wat bleek; ik was direct bij de eerste eisprong zwanger geraakt! Dus was ik al een maand of drie voordat ik er achter kwam. Dus; zo zie je maar; het verschilt niet alleen per persoon, maar ook per keer dat je gestopt bent.
Overigens is een jaar wel lang, maar niet abnormaal.

Veel suc6 met je pogingen en duurt het nog lang, test dan gewoon een keer.

Groetjes Doki
 
Helleu,

Misschien heb je inderdaad te vroeg getest... Ik heb ook gehad, dat ik testte en het negatief was, maar dat de test drie weken later wel positief was! Ik was voordat ik aan de pil ging heel onregelmatig ongesteld, en na mijn laatste miskraam ben ik misschien in drie maanden tijd 1 keer ongesteld geweest.. Maar probeer het over drie weken nog eens..

Ik vind overigens dat je dit soort vragen best hier mag stellen, je wilt tenslotte toch weten of je zwanger bent, lijkt me lastig om dat op een zwanger worden forum te stellen,
hopelijk mogen we je binnenkort feliciteren!!!!!!!!!11

groetjes
Manky
 
Hallo,

Bedankt voor jullie reacties,
ik zie dat het heel verschillend is en ik hoop dat ik  er snel duidelijkheid in krijg.
Ik heb via het internet een paar testen besteld zodat het me geen handen vol geld gaat kosten als ik door mijn nieuwschierigheid wil gaan testen.
En ik hoop natuurlijk dat ik hier binnenkort met goed nieuws kom.
Ik heb allemaal rare "kwaaltjes" maar ja, dat kan ook verbeelding zijn.

Ik hoop dat jullie in ieder geval heel erg (gaan) genieten van jullie zwangerschap,

Veel liefs,

Irene
 
Hoi,
Nadat ik met de pil ben gestopt heeft het 48 dagen geduurd voor ik weer ongesteld werd, en dat was zo snel voorbij dat ik het nauwelijks doorhad (1 dag ofzo), tot die tijd hebben wij het veilig gedaan, omdat we gingen trouwen. Na de bruiloft, en dus in de eerste ronde, was het meteen raak en nu ben ik 11 weken!
Maar een vriendin van mij is al een half jaar gestopt en is nog steeds heel onregelmatig (drie maanden, 5 weken etc) en het lukt nog niet om zwanger te worden. Het verschilt dus blijkbaar nogal per persoon.
Succes ermee, en het kan natuurlijk ook nog dat je te vroeg getest heb, dus probeer het gewoon nog een keertje over een paar dagen.

groetjes
Klarie
 
Terug
Bovenaan