wanneer ongesteld???????

Hoi hoi allemaal,

Ik heb op 25 okt mijn miskraam gehad! en ik heb dus zitten tellen en er kwam uit dat ik 22/11 ongi moest worden........ nu kunnen jullie het wel raden!! NIETS...
Er kan een hele hele hele MINI MINI kans in zitten dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ik denk het niet! en ik wil het nu ook nog niet!!

Nu is mijn vraag......... zijn er al dames die na hun miskraam (kort geleden) al ongi zijn geworden? of zijn er dames die mij er iets meer over kunnen vertellen??
ik weet dat het eventueel langer kan uit blijven..

Heel veel liefs Annemieke

Lieve Annemieke,

Het zal waarschijnlijk zo zijn dat je binnenkort gewoon je menstruatie krijgt, maar het kan ook anders lopen.
Ik werd na mijn eerste miskraam gelijk de volgende maand zwanger, dus er bestaat de kans dat ........
Maar zoals je zelf al schrijft zal t wel niet en zal je menstruatie een dezer dagen/weken wel weer op gang komen !!
sterkte meid !!
groet, Wendelien.

Hoi,

Ik heb al weer twee en een half jaar geleden een miskraam gehad met 9 weken, ik ben toen gecuriteerd en ik was na 6 weken nog niet ongesteld. Ik voelde me ook nog zwanger maar dat was normaal hadden ze verteld omdat het hormoon nog in je lichaam zit. Op een gegeven moment heb ik toen maar een test gedaan en wat bleek ik was gewoon al weer zwanger. Ik was wel blij maar kon het niet geloven en ben ook nog heel lang bang geweest dat het weer mis zou gaan maar gelukkig is het goed gegaan en hebben we nu een gezonde dochter van 1,5 jaar. Misschien heb je niet veel aan deze info maar ik wil alleen maar zeggen dat het wel kan dat je zwanger bent maar het kan ook gewoon wat langer duren voordat alles op gang komt. En dat een nieuwe zwangerschap heel eng is maar dat het ook goed kan gaan.

Sterkte in ieder geval!

Lindsay

Hoi,

Na een zwangerschap van ruim 18 weken ben ik 21 oktober bevallen van een dood kindje.
Eergisteren, dus dat is na 5 weken, ben ik weer ongesteld geworden. Dus het kan wel nog eraan komen.
Maar mijn verloskundige zegt dat je twee weken na de bevalling al weer vruchtbaar bent, dus dan kun je natuurkijk ook zwanger zijn. Lijkt me een rare gewaarwording en ik hoop dat het zo is zoals je het liefst wilt dat het is.
Misschien dat een test je meer duidelijkheid kan geven.
Heel veel succes/.

Hilde

Hi,
toevallig zeg. Ik ben op 26-10 gecurateerd. en had verwacht 23-11 weer ongesteld te worden. na mijn vorige curetage was ik exct na 4 weken ongesteld. Nu dus ook nog niet. ik moest 1 menstruatie afwachten met weer zwanger worden. zin in sex had ik maar 1 keer de afgelopen weken. geen maatrgelen genomen, zo een vaart zou het niet lopen. in theorie zou het dus kunnen maar ik geloof het niet erg.
Geen idee wanneer die verdomde cyslus dus weer normaal is. maandag de 5de moet ik naar gynecaeloog dus ga ik het vragen.
ik laat het je weten.
gr Carolien

Hoi,

Het zal voor iedereen anders zijn, bij mij ging na de miskraam de "schoonmaak-bloeding" over  in de maandelijkse  bloeding. De boel ging dus gewoon door. Dus mjin eerste ongi was na 10 dagen en daarna direct weer op orde.

Veel sterkte,
groetjes.

Terug
Bovenaan