wanneer ongesteld?

Hoi dames,

Op 17 mei ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik ben 4 dagen na de bevalling weer begonnen met de pil en in me stopweek netjes ongesteld geworden.
Daarna met de 2e strip begonnen en inmiddels ook sex gehad (veilig maar ook onveilig) ..
Nu heb ik woensdag mijn laatste pil genomen omdat ik in me stopweek zit, maar nog geen ongesteldheid te bekennen.
Iemand enig idee of dit normaal is?

Groetjes Maaike

Hi!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Toen ik bevallen was van mijn dochter heb ik eerst 6 weken gevloeid!
Daarna pas weer aan de pil gegaan en toen werd ik iedere keer in de stopweek weer braaf ongesteld. Er werd mij toen wel verteld dat de 1e maand waarin je de pil gaat gebruiken deze nog niet veilig is. Als je twijfeld gewoon even contact opnemen met je huisarts.

Succes!

Liefs

Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar dat kan ook de menstruatie onderdrukken. Het heeft bij mij ruim 8 maanden geduurd voordat ik ongesteld werd.

liefs Malou

Als je aan de pil bent kun je toch geen onveilige sex hebben??? Of was je vergeten te slikken? (Heb ik wel gehad, door je zwangerschap vergeet je die dingen gewoon!)

Ik zou er een test tegenaan gooien, weet je gelijk waar je aan toe bent..... laat het even weten!

Terug
Bovenaan