Wanneer ongi na een curretage?

Hoi Allemaal,

Ik ben 26 februari gecurreteerd en zit momenteel nog te wachten tot ik ongi word.
Hoe lang heeft dit bij jullie geduurt voor jullie weer ongi zijn geworden?

Liefs

Hoi,

Ik heb op 15 januari een spontane miskraam gehad. Na 3 weken had ik geen bruinverlies meer, dan 3 weken schoon en dan terug beginnen bruin te verliezen. Ondertussen 6 weken na de miskraam. Omdat ik het niet vertouwde en het ook niet op een menstruatie leek, ben ik naar de gyn gegaan. Helaas was er wat blijven zitten waardoor ik ook nog steeds hcg produceerde. Ben dan op 09 maart gecuretteerd en wacht nu ook op mijn menstruatie (exact 4 weken). Ik zit dus nu officieel in mijn wachtweken want we zijn er meteen weer voor gegaan, hoewel het dus even gedurud heeft voor mijn lichaam alles achter de rug had. Want hoewel de mk al bijna 3 maanden geleden is, ben ik pas sinds 4 weken aan het 'ontzwangeren'.  Als ik mijn verhaal lees, lijkt het erger dan het is. Alleen spijtig dat we zoveel tijd verloren hebben. Alleszins, normaal is 4 tot 6 weken na de mk, ongeacht welke cyclus je voordien had. Jij zal dus alle momenten je menstruatie krijgen!

Veel succes ermee!

Groetjes Mati

Hoi Mati,

Bedankt voor je berichtje!

Wat vervelend dat je na die tijd nog weer gecuretteerd moetst worden.
Spannend dat je nu in je wachtweken zit hopelijk heb je snel een positieve test!
Ja in de folder wat ik mee kreeg stond ook dat het 4 tot 6 weken kon duren voor je weer ongi werd.
Wij hebben ook wel weer geklust,, vanmorgen een zw test gedaan kon het niet laten terwijl ik eigenlijk wel wist dat hij negatief was viel het me toch weer tegen.
Ja donderdag is het bij mij 6 weken geleden dus hoop dat het snel komt.
Jij ook nog veel suc6!

Liefs

Hi Anne!

Ik weet als geen ander hoe vreselijk het wachten is..

Ik heb op 26 januari, na anderhalve maand onzekerheid, alsnog een curretage gehad. Op 9 maart,  exact 6 weken later, ongesteld geworden.

En nu.. de eerste ronde na de curratage weer ZWANGER! Ik heb van de week positief getest. Zo zie  je maar, uiteindelijk komt het goed meid!

Veel succes!

Liefs Liza

hoi hoi

bedankt voor jullie antwoord!!

Liza en Nonon gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik ben nog niet ongi en de test is ook negatief :-(
Hoop dat het snel komt..

Liefs

Hoi Anne,
Bij mij duurde het 37 dagen terwijl mijn normale cyclus zo'n 25 dagen is.
Hou moed! Doe ik ook (alweer ronde 11 na miskraam helaas).
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan