Wanneer ongi na eisprong???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje. Ik heb 17 april mijn eisprong gehad. Eigenlijk twee dagen eerder dan gemiddeld. Word je altijd 14 dagen na je ei ongi, of kan dit ook langer duren.
Als ik 14 dagen aanhoud, moet ik het morgen worden. Ga ik uit van een cyclus van 28 dagen, zou ik dus 16 dagen na mijn ei op 3 mei ongi worden.

Weet iemand dit????

Groetjes Doortje

He Doortje,
Ik heb eens gelezen dat je gemiddeld tussen de 12 en 14 dagen na je ei ongi wordt. Dus is na je 14e dag je temperatuur nog steeds hoog dan ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
( maar daar stond trouwens ook dat je temperatuur soms pas 2 dagen na je ei omhoog gaat dus voor de zekerheid kan je dus max. 16 dagen aanhouden)
Hopelijk heb je iets aan mijn antwoord?
Succes he!
Inge

Hoi Doortje,

Dit verschilt. Ik werd altijd al 11 dagen na de eisprong ongesteld maar ik ken ook meiden die na 16 dagen ongesteld worden. Het schommelt dus tussen de 11 en de 16 dagen waarbij de meeste meiden dit wel rond de 14 weken hebben.

Succes!

Groetjes F (18,5 wk)

Oh.. ik bedoel 14 dagen.. zijn vast  de hormonen ...
Succes!!

Ha die Doortje,

Ze gaan meestal uit van 14 dagen, maar bij mij was de eisprong ook een aantal dagen te laat...ik zou dus gewoon even lekker doorgaan als ik jou was...je weet maar nooit.

Succes ermee in elk geval,

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan