Wanneer ongi te verwachten na terugplaatsing 1e IVF?

Hoi meiden.

Ik vroeg mij af aangezien dit allemaal nieuw is voor me of iemand weet wanneer je een eventuele ongi kan verwachten na de terugplaatsing.
Heb afgelopen vrijdag ( 28-10) 1 emmie laten terugplaatsen van onze 1e IVF behandeling. Voel ook van alles rommelen in me lichaam me darmen beginnen sinds gisteren ineens weer flink te werken en aangezien ik dit meestal ook heb met een naderende ongi vrees ik dat deze poging is mislukt. Verder hoop ik dat iemand ook weet hoeveel tijd er zit tussen de terugplaatsingen. Wij hadden uit de punctie 10 eicellen waarvan 5 bevrucht 1 nu dus teruggeplaatst en uiteindelijk vandaag te horen gekregen nog 2 om in te vriezen.

Gr Jenny

Ik heb geen ervaring met IVF, maar is het niet gewoon 14 dagen daarna? Dan heeft het vruchtje tijd gehad voor innesteling (hoop ik!!) en is er voldoende hCG aangemaakt (bij de meeste meiden).
Ik denk dat als je 14 dagen later kan testen, je ook je ongi 14 dagen later kan verwachten?

Succes ermee!

Liefs Daisy

Hi Jenny,

Als je behandeling niet gelukt is kun je ongeveer 10 tot 14 dagen na de punctie je menstruatie verwachten.

Groet, Lynn.

Hey meid,

je gebruikt Utrogestan he, dit kan je ongi tegenhouden hoor, dus staar je hier ajb niet blind op!

In principe kun je 2 weken na terugplaatsing een test doen als je niet bent gaan vloeien enne trouwens ook als je wel bent gaan vloeien. Ik dacht deze poging ongi te zijn geworden, maar ben harstikke zwanger, was dus innestelingsbloeding, helemaal niet aan gedacht!

Ga je thuis testen of heb je bloedtest?

gr Yosha

@Yosha gefeliciteerd!!!
Heb een bloedtest staan voor 9 en 11 nov dus denk dat thuistesten geen zin heeft.....al zou ik dat wel graag willen. Ach kan ook beide doen toch gewoon de 9e in de ochtend zelf testen dan weet ik ongeveer wat aan het einde van de dag mijn antwoord op de bloedtest zal zijn

Ik werd na de 1e ivf precies 14 dagen na de punctie ongi. Maar door de utrogestan kan het afwijken.
Of een innestelingsbloeding zijn. Na 2e IVF ben ik wel zwanger geworden en kreeg ik een bloeding bij 7 weken.

Zwangerschapstest mocht 13-14 dagen na de terugplaatsing doen. Ik heb geen bloedtest hoeven laten doen.

Succes en duim voor
Gr Han

Is niet helemaal waar dat ultgrogestan ongesteldheid tegen houdt.Als je niet zwanger bent na poging wordt je gewoon ontsteld erdoor heen hoor.Inderdaad tussen de 10/14dg na TP kan je ongesteld worden,maar ook nog eerder of later.Ik heb 3ivf pogingen gehad.Bij 3de poging waarvan cryo zwanger geraakt.Onze dochter is nu 5mnd oud.

succes hoop dat het raak is.Dat rommelen zegt niks hoor.Ik had ook gewoon Ongiklachten en was zwanger.Dus zegt niks dat het dan niet gelukt is.

Terug
Bovenaan