Wanneer op eigen kamer slapen s nachts?

Wanneer laten jullie de kleintjes s nachts op hun eigen kamer slapen?
Ik laat haar nu al overdag even in haar ledikant (in de wieg) slapen op haar kamer. Merk dat ze t heerlijk vindt.
We hebben een kat dus ik vind t nog wel spannend of die niet op haar hoofd gaat zitten. Denk t niet maar goed je weet maar nooit met beesten.

Dus vind t nu nog beetje eng om haar snachts op haar kamer te leggen. Denk dat ik een haakje op de deur ga zetten.

Volgens mij gingen de jongens ook vrij snel naar hun eigen kamer. Werd namelijk gek van de geluidjes.
En bovendien ook weer lekker om s avonds je slaapkamer voor jezelf te hebben.

Hoe doen jullie dat?

Wij hebben ook een kat maar alleen een gips wandje tussen ons en de baby kamer. Dus die van ons ligt sinds ik zelf boven slaap in haar eigen bedje op haar eigen kamertje. Overdag slaapt ze in de box of kinderwagen omdat traplopen nog niet mijn sterkste kant is.... maar als ze een "slechte" nacht heeft licht ze nog wel eens bij ons in bed... zal toch blij zijn als ze haar dag en nacht ritme te pakken heeft haha

Bij ons meteen op eigen kamer. Ook wegens ruimtegebrek op slaapkamer :). Overdag van elf tot drie sowieso op bed en s avonds vanaf zeven uur..
De oudste lag met twee weken op eigen kamer. Ook voor onze eigen rust.

Bij ons gelijk op eigen kamer ook voor mijn rust. In tegenstelling tot bij zoonlief heeft ze wel een aantal keer kort bij ons gelegen om te kunnen troosten. De eerste nacht omdat ze te weinig voeding had en later voor de krampen nog een keer. Maar verder... In eigen bed. Je hoort bij ons prima wanneer ze huilt.

De eerste heeft veel op bed gelegen. Merk dat ik nu veel makkelijker ben. Ze ligt veel in de box. Voor het avond eten naar bed. Ze doet het er prima mee. Slaapt heerlijk.

Bij ons ook gewoon op haar eigen kamertje!
Hebben we bij alle kindjes gedaan en nooit problemen mee gehad.

Ik kan ook niet tegen die geluidjes, dan zit ik klaar wakker in bed!

Bij ons ligt hij in de kinderwagen op onze slaapkamer. En overdag in z'n eigen bedje. Durf em niet beneden neer te leggen omdat ik zelf vaaknaar boven moet en we hebben twee katten. Dus hij logt et meest in z'n ledikantje boven. Vind het zelf nog geen strak plan om em s nachts ook daar te laten slapen.. Gewoon mijn gevoel.

Hier gaat ze pas na een maand of 3 lekker naar haar eigen kamer. De oudste wilde vanaf de eerste keer dat hij zijn ledikant lag niet meer in de wieg en ik vind het met de bv wel zo prettig dat ze dichtbij is.

Maar goed, op het moment moet ze niet zoveel van haar bedje weten...

Terug
Bovenaan