Wanneer op testen?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>ik ben wat wanhopig, wellicht willen jullie mij helpen?</p><p> </p><p>6 februari heb ik mijn eisprong gehad. Dus ik zit nu op 10 dpo toch?! Ik heb zoveel kwalen, vooral echt misselijk na alles wat ik eet, borsten doen zeer en steken in mijn linker zij onderin.</p><p>ik wachtte al op mijn sensitesten en kon vanmorgen niet wachten en dus een ovulatie test genruikt. Die kleurde meteen. <br /><br /></p><p>nu is de sensi net binnengekomen en heb ik  deze getest en is negatief… ik snap niets meer van mijn lijf en voel me wat wanhopig. <br /><br /></p><p>test ik echt te vroeg?? Of houdt mijn lichaam mij voor de gek?? Ik heb een zeer onregelmatige cyclus en kan ik dus niet van op aan. Mijn eisprong is wel zeker! <br /><br /></p><p>hoop dat jullie positieve berichten hebben!! </p>
 
Je test te vroeg. Pas na de NOD is een test echt betrouwbaar :) het gebeurt dat vrouwen een stuk eerder al positief testen, maar het gebeurt ook echt heel vaak dat vrouwen pas echt op de NOD of zelfs enkele dagen erna positief testen.
 
Maar je zegt dat je nu een positieve ovulatietest had toch? Als je zwanger zou zijn kun je niet óók een eisprong hebben. Dus misschien is dit je eisprong en had je het de vorige keer niet? Of heb je toen ook ovulatietesten gedaan?

Misselijk etc. krijg je normaal niet al zó vroeg in de zwangerschap. Meestal is dat pas vanaf een week of 5/6.

En die steken die je omschrijft klinken eerlijk gezegd ook meer als een eisprong of innesteling...

Ik zou sowieso adviseren om pas ná je NOD te testen. Voor die tijd kan er nog zoveel gebeuren.

Succes met afwachten! ?
 
Terug
Bovenaan