wanneer op zijn vroegst testen?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik heb zeker weten vorige week zondag mijn eisprong gehad. Wanneer zou ik op zijn vroegst kunnen testen? Wie heeft ervaring met een paar dagen voor je NOD testen met pos resultaat? Ik voel wel af en toe buikkramp en wat steken in mijn borsten. En ben zoooooo nieuwsgierig. Dat wachten....ahhhh.

hai

ik dacht dat je met clear blue, 4 dagen voor je ongi kunt testen! dat zou een optie kunnen zijn.
wachten is echt verschrikkelijk!!

succes

ik zou niet te vroeg testen als ik jou was,snap je nieuwsgierigheid maar als je te vroeg test kun je negatief testen!
ik zou zelf tot aan me nod wachten of 1 dag ervoor ofzo niet te vroeg!

xx sas

Vier dagen voor mijn NOD had ik met mijn laatste kindje al een heel licht streepje. Met Clear Blue inderdaad. Alleen de kans dat je dat het lukt is niet heel erg groot.

Ik houd de NOD aan.. Mocht je toch graag eerder willen testen let dan goed op de gevoeligheid van de test. Zoals Clear Bleu heeft een hoge gevoeligheid en kun je vanf vier dagen voor je NOD gebruiken.

succes met wachten! hoe moeilijk dat soms ook kan zijn haha (ik moet/mag nog 5 dagen wachten)

Liefs

Ik houd ook de NOD aan of dag erna, want vaak kan je het niet zien... Ikzelf vind het heel erg duur die dingen van 4 dagen voor de nod! Dat is ook vaak een gok wat je dan neemt...

veel succes met wachten meid! en we horen het wel van je!

groetjes

statistisch gezien zou je 14 dagen na je eisprong kunnen testen, alleen is elke vrouw anders. de ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de andere vrouw. het beste wat je kunt doen is wachten tot je nod en dan nog kun je negatief testen. succes

hilda

Lastig he, ik zou ook wel willen testen maar ik mag op mijn verjaardag testen, een mooier kado kan ik me niet wensen. Ik zou ook proberen te wachten anders ben je misschien teleurgesteld terwijl je wel zwanger bent.
Gr. Bizu

Terug
Bovenaan