Wanneer opnieuw testen?

<p>Hoi,</p><p>Op 11 december had ik mijn menstruatie, nu hebben we interactie gehad om het maar even netjes te zeggen op de dagen dat ik zogezegd mijn ovulatie had voor en na dus 23 december en 25 december.  Ik ben nu 3 dagen over tijd en nog steeds is de test negatief maar heb alle symptomen rugpijn,misselijk, beetje hoofdpijn. Voornamelijk veel witte afscheiding maar geen menstruatie. Nu is het zo dat ik op 31 december het laatst interactie heb gehad met knallende afloop.  Rond welke dag kan ik het beste testen?. Want weet niet of ik eventueel zwanger ben door de 23e,25e of de 31e. Dus tussen welke dagen kan ik het beste testen?. Mijn cyclus ligt altijd tussen de 26 en 28 dagen. Huisarts wel al gebeld die zegt je moet uitgaan van de laatste menstruatiecyclus dus ben ik volgens hun 3 dagen overtijd. Kan iemand mij laten weten wanneer ik rond welke datum moet testen. Ben zo onzeker hierdoor. </p>
 
Ik had pas op dag 4 overtijd een heel licht streepje. Bij opnieuw testen op dag 5 was er vrijwel niks zichtbaar. Met 6 dagen overtijd een bloedtest bij de huisarts gedaan en na 7 dagen de Clearblue en die waren heel duidelijk positief. Je hebt dan zo veel geduld nodig, terwijl je zo graag duidelijkheid wil! Hopelijk is het bij jou ook snel duidelijk, ik zou zelf gewoon elke dag blijven testen denk ik.
 
Hey,
ik heb net hetzelfde momenteel. Onze cyclus loopt gelijk ? en ook nog geen menstruatie te bekennen. Testen tot hier toe negatief. Ontpillen is het niet meer want neem deze al meer dan een jaar niet meer. Enige wat kan naast eventuele zwangerschap, is latere eisprong en dat menstruatie dus opschuift... Het is zo zenuwslopend want je wil toch duidelijkheid. Ik ga nu om de 2 à 3 dagen testen. Duimen maar dat we binnenkort duidelijkheid krijgen ?. 
 
Dames, zijn jullie ingeent toevallig? In mijn omgeving ken ik zeker een tiental dames waardoor de menstruatie veel later doorkwam. En dan bedoel ik zeker meerdere maanden weken later. Volgens de ggd en de huisarts kregen zij advies om het een 3 maanden in de gaten te houden.

Hoop voor jullie dat he snel duidelijkheid hebt.
 
Ik heb een paar keer ovulatietesten gedaan en daarbij bleek dat ik 3 dagen later mijn eisprong heb dan de gemiddelde dame. Als dat bij jou ook zo is kan het zijn dat je nu nog net even te vroeg ben en zit je vandaag "op je NOD". Ik zou om de dag blijven testen, het zwangerschapshormoon moet per 2 dagen verdubbelen als je zwanger bent. En inderdaad zoals de opmerking hierboven ook gemaakt is: Als je net ingeënt bent kan je menstruatie uitblijven of later komen. Hoor ik ook regelmatig.
 
Ik gebruik altijd de ovulatie testen van clear blue digital die gaf aan dat de eisprong de 25e was. Dus wat dat betreft denk ik echt overtijd te zijn
Ik heb in juli en augustus de vaccinaties gehad. Maar geen last gehad van een verschuiving van de maandelijkse periode. 
De boosterprik vaccinatie staat geplant voor 26 januari
Maar mijn vraag is dus stel ik mocht van het vuurwerk partij op de 31e zwanger worden hoeveel dagen later kan ik dan bijvoorbeeld testen?. Want neem aan dat als het van de 31e is ik niet gelijk positief zal testen op mijn nod. Al geeft de kalender aan dat het een kleine kans is maar een kans is een kans. 
Hoop van wel, zeker na de miskraam in 2017
 
Als je de 25e je eisprong hebt gehad dan kan je niet op de 31e zwanger zijn geraakt want zolang leeft je eitje niet (slechts 24 uur) om het zo maar te zeggen. Als je zeker weet dat je de 25e een ovulatie hebt gehad dan zou je idd verwachten al een menstruatie te moeten hebben dus ben je nu overtijd, misschien als je over enkele dagen nog geen menstruatie hebt nog een keer testen? Soms duurt het idd even voordat je hcg hoog genoeg is om op te pikken
 
Terug
Bovenaan