Wanneer overstappen naar buggy?

<p>Wanneer mag je overstappen van de wandelwagen naar een buggy? Mijn kleintje is bijna 10 maanden oud en ik zou een buggy af en toe wat makkelijker en praktischer vinden (met name omdat mijn auto niet heel ruim is). Maar vanaf wanneer mag je eigenlijk overgaan op een buggy? </p>

Volgens mij als de kleine goed kan zitten en als je een standenbuggy koopt zodat de kleine niet constant rechtop zit kan het voor ff wel. 

Idd als je kindje zelf een beetje kan zitten, dat zal met 10 maanden vast wel gaan! Zelf heb ik ook een buggy achterin mn auto liggen en die gebruik ik ook sinds mn kindje zo'n 9 maanden is. De kinderwagen gebruik ik alleen nog voor wandelingen vanuit huis. Ik vind het echt ideaal, scheelt zoveel ruimte en in een buggy zitten ze ook echt prima! Ik heb er wel een met meerdere standen, dezs kan bijna plat dus er kan ook in geslapen worden. 

mijn zoontje kan zelfstandig blijven zitten en is op moment bijna 10 maand en heb ik al een tijdje in een buggy. idd veel makkelijker dan een kinderwagen 

Terug
Bovenaan