wanneer overstappen

Hoi hoi,

Mijn dochtertje is nu bijna 6 maanden en heeft als voeding nutrilon omneo. Dit zijn we gaan gebruiken tegen het spugen. Ze spuugt nu veel minder dus het werkt wel. Het is zo goed als over. helemaal over gaat het niet want ieder kindje spuugt weleens.

Nu ze bijna 6 maanden is gaan we over op voeding nummer 2 en nou wil ik eigenlijk ook overstappen op de gewone nutrilon. Gewoon langzaam aan, eerst half omneo half gewoon en daarna overgaan op alleen gewone.

Is het verstandig om te doen terwijl we net zijn begonnen met de fruithapjes of zal ik ff wachten totdat ze daar helemaal aan gewent is. ik weet niet of er heel veel verschil in die voeding 1 en 2 zit.

veel liefs Esther

Hoi hoi,

Hier was ik nog even. Ik wilde ook nog vragen of jullie tegelijk met groente en fruit beginnen. Ze krijgt nu al een aantal dagen s'ochtends fruit en ik wilde dan om 18 uur ongeveer groente gaan geven of wordt het dan ineens te veel.

bedankt alvast

Hallo

ik heb bij me dochter ook omneo gebruikt, toen ik ging overstapen met 6 maanden, dacht ik dat ze omneo niet meer nodig was en heb ik eerst hals om half gedaan en dan nutrilon 2, maar ze ging weer spugen dus weer omneo , met 9 maanden heb ik het op nieuw geprobeert en toen ging het goed.

Met groenten en fruit kun je beter niet te gelijk beginen, als  die toevallig allergie heb weet je niet waar op, ze zeggen ook 3 dagen het zelfde groenten. Bij Laura had ik met 5 maanden begonen met groenten en 3 weken later met fruit.

Hoop dat je  hier iets aan hebt. Groetjes Boontje

hier ben ik nog eenkeer.

Ik weet niet hoe veel flesjes kleine van jou krijg, maar ze mogen   niet meer als 1 liter en dat telt de groenten en fruit mee. Ik geev Jordi 5x200 en met groenten is het te veel, dus moet monder gaan geven, maar jordi heb zo honger, dus het word nog beetje puzzelen hier. Ik ga de 22 ste op CB voor control met 6 maanden, ben beniewd wat ze zeggen.

doei

Terug
Bovenaan