wanneer pap???

Hoi hoi

Mijn dochtertje is 4 maanden en sinds twee weken krijgt ze al en paar hapjes fruithap dit gaat goed en vind ze lekker. Ze krijgt gewoon borstvoeding en savonds een flesje met peodermelk. Nu lees ik dat sommige baby's pap in de fles krijgen! Vanaf wanneer geven jullie dat? en is het ECHT nodig.
ik hoop op reacties.

liefs linda
 
mijn dochter is bijna 9 maand en ik geeft pap sinds ongeveer 5/6 maand in het ochtendflesje.Dit op advies van het consultatie bureau.Eigenlijk moest ik dit met een lepeltje geven maar trek er dan maar even voor uit want dat schiet gewoon niet op (is om ze beter te leren eten van het lepeltje maar daar heb je ook de fruithap en avondeten op den duur voor.)maar ik weet niet of dit van het kindje afhankelijk is
 
Wij zijn bij 4 1/2 maand pap gaan geven. Op dat moment hebben wij de fles van 11 uur laten vallen en was de laatste fles om 7 uur. Nu doen wij hier een paar lepels rijstebloem vanille bij. Dit helpt bij het doorslapen. Bij ons werkt het. En hij vindt het ook erg lekker. Hij slaapt nu van 19.30 tot 0700 uur. Nu weet ik eerlijk gezegd niet of hij het zonder de pap ook zou doen. Ik ben er gelijk mee begonnen. Het voedt meer. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Mijn dochter heb ik vanaf 4 maanden Nutrix in de laatste fles gegeven. Het is niet echt nodig, maar sommige kindjes slapen met pap beter door. Zo ook mijn dochter.
 
Hoi Linda,

Vanaf 4 maanden mag een baby rijstebloem krijgen. Je kan dit gewoon bij de supermarkt halen en het is er ook met vanillesmaak.Ze adviseren vaak om dit in de laatste fles te doen, twee eetlepel ofzo. Ze slapen dan sneller door. Nu had ik me hoop daar op gevestigd maar helaas slaap mijn dochtertje van 6 maanden nog steeds niet door, maar dat is een ander verhaal. Je kunt het gewoon proberen en ze vinden het echt lekker, gebruik wel een papspeen he?

groetjes van mandy
 
Terug
Bovenaan