Wanneer piek ovulatietest?

<p>hallo dames, </p><p>Sinds 1 januari ben ik gestopt met de pil, om mijn cyclus op gang te krijgen. Vanaf deze maand zijn we er voor gegaan. </p><p>Mijn cyclus is regelmatig gelijk na het stoppen met de pil 27-29 dagen. Ik heb 11 jaar de pil geslikt. </p><p>Nu wilde ik mijn cyclus in kaart brengen en een idee hebben wanneer mijn eisprong was.</p><p>Was 25/6 mijn piek? 22 en de 25/6 in de middag het leuk gemaakt. Ik hoop dat de foto te zien is in mijn reactie hieronder, ik ben hier nog niet zo bekend. </p><p>Bedankt! Liefs</p>

Nu ik deze tegenkom ben ik iets zekerder van mijn zaak. Is die van 22 juni positief (action)? https://ibb.co/mtQqsNq Die van 8 mei is van mijn vorige eisprong maar normaal heb ik echt een knaller maar nu dit keer dus niet vandaar dat ik twijfelde. Overigens is die dipstick ook echt donker maar die drogen uiteindelijk op en dan zijn ze lichter van kleur.

22 juni 12 uur vind ik positief die van 16 uur lijkt alweer iets lichter te worden maar ik lees dat die van 25 en 26 juni ook positief zijn? Op die foto vind ik 22 juni namelijk niet positief 

Terug
Bovenaan