Wanneer pijnlijke borsten

Hallo!

Vraagje: Vanaf wanneer krijg je pijnlijke borsten als je zwanger zou zijn?

Is dit pas na je eigenlijke NOD, of al daarvoor?

Ik heb nu al best wat zwangerschapsverschijnselen (misselijk, veel plassen, zeurende pijn in mn buik, steeds heel warm) maar geen pijnlijke borsten, en mn NOD verwacht ik de 25/26e.

Bedankt voor een evt. reactie!

Groetjes, Kitty

Hallo, ik geloof dat het per persoon heel verschillend is. Ik heb zelf eens zulke pijnlijke borsten gehad, al met traplopen, maar was niet zwanger. En ik lees bij zwangere meiden ook iedere keer verschillende verhalen, dus je hoeft er niet last van te hebben hoor om zwanger te zijn. Het lijkt heel positief voor je en zal ook voor je duimen!

Liefs Yvonne

ha,

Ik ben zins een maand gestopt met de pil. En had zins vorige week al verschillende zwangerschaps verschijnselen. Moe, kramp, misselijk, donker en hardere tepels en gigantische pijn in mijn borsten. Zelf lopen en liggen deed al pijn.
Nu had ik al vier dagen ong moeten zijn maar er was niks. net een test gedaan en die was negatief. Ondanks alle pijntjes.
moet nu eerst weer wachten tot ik ong word.

Ik wil je geen slechte hoop geven maar je kunt ook gewoon alle verschijnselen hebben en niet zwanger zijn.
Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel raak is. sterkte nog even afwachten.

daan

Hoi kitty,

Ik wil je niet teleurstellen maar, ik had dit ook allemaal, opgeblazen buik en orsten, zere tepels, veel plassen, vreemd gevoel onderin mn buik en iedere ochtend overgeven!!!! Was er erg positief over, had 18 aug mn NOD en 17 aug kwamen de rode duivels helaas !!! Zal echt duimen voor je dat het bij jou anders uitpakt. Heel veel succes

liefs happy

Toen ik zwanger was mocht mijn man de eerste maanden niet eens naar mijn borsten wijzen, zo zeer deden ze. Bij mij begon dat toen ik een paar weken zwanger was. Het is inderdaad bij iedereen verschillend. Voor m'n NOD had ik de normale ongi-klachten. De kwaaltjes begonnen pas na mijn NOD.

groetjes,
mv Tijs

Hoi,

Veel zwangerschapskwaaltjes lijken op ongi-kwaaltjes, dus eigenlijk is het aan kwaaltjes moeilijk te bepalen. Ook zijn de kwaaltjes voor iedereen en zelfs per zwangerschap anders.

Ik ben zelf nu ruim 7 weken zwanger. Normaal had ik een week voor mn NOD al pijnlijke en gespannen borsten. Toen ik zwanger was, bleef dat dus juist weg. Ze begonnen echt pijnlijker te worden met een week of 4,5-5.

Hoop voor je dat het positieve voorbodes zijn!

Succes met afwachten.

Groetjes Anoek

Hoi Kitty,

Ik voelde aan mijn borsten dat ik zwanger was (inmiddels al een zoon van 10 maanden). Ik wist het toen gewoon zeker en heb de test gedaan om het aan mijn vriend te laten zien!

Ik zal voor je duimen!

Een trotse mama

Bedankt voor jullie reacties!

Het kan natuurlijk zo zijn, dat het gewoon een voorbode is van de menstruatie....
Maar dit voelt toch wel anders. 2 dagen geleden was ik 's ochtends zo misselijk, dat ik bijna van mn graadje ging.
Ik ben vorig jaar al eens zwanger geweest (helaas geeindigd in een  vroeggeboorte), maar  toen ontdekte ik pas bij 6 weken dat ik zwanger was, had wel al een tijdje last van pijnlijke borsten, maar ik dacht niet van: Goh, zou ik zwanger zijn. Dus ik weet ook niet echt wanneer  de kwaaltjes  en dus ook de pijnlijke borsten toen begonnen. Stom he, hoe snel je zoiets weer vergeet. Toen was ik er ook niet zo op gefocust als nu. Dat moet ik wel eerlijk bekennen.......

Nou ja, ik wacht het maar af. Het voelt in ieder geval wel zo....we zullen het zien. Wel erg spannend.

Ik duim voor jullie dat het snel gaat, en voor mij uiteraard ook.

groetjes, Kitty

Terug
Bovenaan