wanneer pil veilig ?

hallo,

vraagje weet t even niet meer namelijk heb na 4 dagen pilgebruik gevreeen, zonder verdere bescherming. Lees nu dat je moet starten met de pil wanneer je ongesteld bent en dat heb ik niet gedaan.
kan ik nu dan toch zwanger zijn  ?

Groet Mamke

ja dat kan.al is de kans na 1 keer niet erg groot.zeker niet net na de bevalling.maar voortaan wel goed oppassen!!de pil is pas na een maand betrouwbaar als je blind begint.als je op de 1e dag van je ongi begint wel meteen.
groetjes kari

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie maar nu breekt me het zweet toch echt uit, ben namelijk in de ochtend vaker misselijk de laatste dagen. Het zal toch niet   ?

Mamke

hoi, hoi,

heb je in je vruchtbare periode sex gehad? als je echt twijfelt zou ik er een testje tegenaan gooien, maar ik weet niet hoe ver je bent in je cyclus en of er al iets uit kan komen dus.

ik weet van mezelf dat ik kan voelen wat ik denk of waar ik benauwd voor ben. als ik zou twijfelen of ik zwanger kan zijn dan word ik ook meteen misselijk, dat weet ik zeker. zelfs al zou dat helemaal niet zo zijn! Misschien heb jij dat ook?

Groetjes, Tess.

hallo Tessie,

Bedankt voor je reactie. Ben met de pil gestart de week nadat ik ongesteld was geweest. i.v.m een antibiotica tijdens mijn menstruatie ben ik dus later gestart, want tijdens antiboitica zou sowieso geen nut hebben gehad,
Zit nu in de laatste week van de strip...
Voel me nu echt beroerd hoor !

Mamke

Terug
Bovenaan