Wanneer pizza eten?

Hoi allemaal,



Vanaf welke leeftijd eten jullie kindje pizza?

We waren gisteren bij mijn schoonouders en mijn schoonvader gaf onze
zoon stukjes pizza. Hij vond het heerlijk en ik had zoiets van: ach,
moet een keertje kunnen. Maar volgens mijn man is het helemaal niet
goed voor die kleintjes. Vanaf wanneer aten jullie kindjes een paar
hapjes pizza en vanaf wanneer aten ze het als maaltijd.



Ik ben benieuwd naar de reacties!



Groetjes Patricia



 
Hoi,

Wij hebben ons dochtertje vanaf dat ze bijvoeding kreeg (6 maanden) alles laten proeven wat wij aten. Behalve melk producten ivm allergie.

Toen ze daar over heen gegroeid was hebben we haar alles laten proeven wat wij ook aten. Maar dan ook alles rauwe ui, haring, pizza, groentes en vlees met en zonder kruiden  enz.

Ik weet niet hoe oud jou kindje nu is. Maar hoe eerder je met allerlei verschillende dingen begint hoe meer ze de smaak ontwikkelen.

Succes
 
Hoi,

Mijn dochtertje is nu 18 maanden ze eet geen pizza lust ze niet (ze is meer voor de groente en aardappel en vlees)

Maar ze eet wel eens patat of pannekoeken wat ook niet gezond is. Maar soms o zo lekker en als je het met mate eet kan het geen kwaad hoor. Zelf eet je ook niet iedere dag een pizza toch.

eet smakkelijk.
 
Nee hoor, wij eten ook niet iedere dag pizza. Gelukkig niet want dat
zou me behoorlijk snel gaan vervelen denk ik. Nog ff een ander vraagje:
prei, hoe zit het daar mee? We hebben eergisteren prei gegeten en
Justin vond het na twee hapjes heerlijk. Volgens mijn moeder mag het
nog niet, met een jaar of 2 pas dacht zij. Ik zelf dacht met 1 jaar net
als alle andere gasvormende groenten. Geen problemen gehad met krampjes
enzo dus de volgende keer mag hij het weer. (zo vaak eten we nou ook
weer geen prei), maar ben wel ff benieuwd wat jullie ervan vinden.
Vanaf 1 of vanaf 2 jaar?



Groetjes!

 
quote: Patricia Post reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2005 07:58:41'));

Nee hoor, wij eten ook niet iedere dag pizza. Gelukkig niet want dat zou me behoorlijk snel gaan vervelen denk ik. Nog ff een ander vraagje: prei, hoe zit het daar mee? We hebben eergisteren prei gegeten en Justin vond het na twee hapjes heerlijk. Volgens mijn moeder mag het nog niet, met een jaar of 2 pas dacht zij. Ik zelf dacht met 1 jaar net als alle andere gasvormende groenten. Geen problemen gehad met krampjes enzo dus de volgende keer mag hij het weer. (zo vaak eten we nou ook weer geen prei), maar ben wel ff benieuwd wat jullie ervan vinden. Vanaf 1 of vanaf 2 jaar?

Groetjes!




 
hoi patricia        volgens mij is het echt geen probleem om je zoontje nu prei te geven want hij mag in principe alles eten als er geen allergieeen zijn. hij is er oud genoeg voor!!!
groetjes natasja (sorry er staat mijn naam bij jou verhaal, er ging iets mis
 
Terug
Bovenaan