Wanneer plassen?

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

N beetje n rare vraag;

Na het vrijen moet ik altijd plassen.

Echter, als je zwanger wilt worden snap ik dat het geen goed plan is om

na een zaadlozing alle zaadjes weer direct uit te plassen!

Hoe lang zou je moeten wachten?

Heb het nu een uur gered om te wachten..........

Ik denk niet dat je ze direct allemaal uitplast hoor. Over t algemeen is t ook beter om te plassen na het klussen..dit om n blaasontsteking te voorkomen...

Zelf ga ik meestal na t klussen n tijdje (minuutje of 10) ff met mn billen omhoog liggen of met je kont op n kussen..zodat de zaadjes beter naar binnen kunnen glijden..

Als je echt moet plassen zou ik wel gewoon gaan..te erg inhouden is ook niet goed..Eventueel kan je alleen de extra vruchtbare dagen ff je plas inhouden..

Hopelijk is t zo wat duidelijker voor je! Veel succes in ieder geval...

Dank je wel, MellaBella.

Tenminste geruststellender!!!!!!!!!!!

Hoi meid,
ik weet wat je bedoeld. Ik drink heel de dag door een hoop. Maar ga ongeveer 2 uur voor we gaan klussen (bij ons kan het niet spontaan nu we een baby willen) stoppen met drinken. En als we het dan gedaan hebben hoef ik niet meer te plassen want dan heb ik mezelf 'uitgedroogd'. Af en toe moet ik toch, maar hou het zo lang mogelijk op. Ik leg ook altijd een kussen onder mijn bips, een aantal zelfs. Hilarische taferelen volgen dus bij ons na het klussen...i know.  Maar mijn mannetje kan er om lachen, hij steunt mij want hij weet hoe ontzettend graag ik het wil.

nou zo had ik he tnog nooit bekeken maar ik ga altijd meteen naar het toilet hoor haha
en bij mijn twee zwangerschappen was het meteen raak
wist niet dat je dat zo lang mogelijk binnen meost houden
weer wat geleerd
gr

nou het is niet zo dat je de zaadjes uitplast, want dat gaat via een andere weg, en idd wat mellabella zegt klopt, het is juist tegen blaasontsteking.
het maakt in principe niet zoveel uit of je wel of niet gaat plassen, wat wel uitmaakt is of je zelf ook klaarkomt, want dan doopt je baarmoeder as het ware in de zaadjes ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar dan heb je meer kans.
dat kussen daar doe ik niet aan, maar ons toilet is beneden, maar wij blijven altijd even naknuffelen ik bedoel, we moeten er geen moet sex van maken he
dus as het overdag gebeurt dan kleed ik me aan en gebruik even een inlegkruisje tot de wc

Maar het is toch zo, dat wanneer je op het toilet gaat zitten, de sperma er als het ware al uit druipt? Althans dat is mijn ervaring. Het is toch ook zo dat er altijd wel wat achter blijft?
Is 10 minuten wachten dan een goede tijd?

Ik blijf ook altijd nog ruim een half uur liggen met mijn billen omhoog. Wat ik wel altijd heb is dat er ook altijd gelijk wel wat uit druipt. Hebben jullie dat niet. Anders is het wel logisch dat ik nog niet zwanger ben. Dan moeten we toch is wat anders proberen.

Terug
Bovenaan