Wanneer positiekleding?

Hoi allemaal. Ik vroeg me af wanneer jebegint met het dragen van positiekleding. Het zal voor iedereen wel anders zijn, maar mijn buik is ondanks de 5 weken al wat opgezet en mijn gewone spijkerbroeken zitten al niet zo lekker meer.
Groetjes Sunshine

Hoi,
Ik heb bij de oudste tot 4,5mnd eigen kleren gedragen, daarna duurde het korter!
Ik pas nu beter in mijn kleren dan 4wk geleden omdat ik door de misselijkheid weinig eet en mijn darmen zijn minder opgeblazen!! Dus kan best zijn dat dat bij jou ook is!
Maar goed de meeste positiespijkerbroeken passen nu al goed en kun je tot het einde aan, dus als dat lekkerder zit kun je best al wat broeken halen!!

Gr MJ

Hier zitten de kleren ook niet echt lekker meer. Spijkerbroek gaat met moeite dicht, maar heb meer het idee dat mijn vetrolletje omhoog kruipt. Ik heb voor de zomer nog genoeg wijde jurkjes maar zal waarschijnlijk ook vrij snel aan de positiekleding gaan.

Liefs Supertje

Hier het zelfde probleem spijkerbroek zit tot laat in de ochtend lekker en is daarna niet tof meer.
Gelukkig heb ik net als supertje nog wel wat jurkjes en een leuke rok die lekker soepel vallen en omdat het zomer is kan het nog.
Ik durf ook nog niet door mijn mk positie kleding te kopen wil het liefst wachten tot de 12 weken maar dat ga ik niet redden denk ik.
Maar ik ga me niet in mijn kleren proppen dus al het niet meer gaat dan ga ik maar ff shoppen!

gr louise

Terug
Bovenaan